FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Lecythidales
Lecythidales

? Lecythidales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Argentina (2), Australija (6), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bolivija (21), Brazilija (117), Brunėjus (1), Centrinės Afrikos Respublika (2), Dominikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (45), Fidžis (4), Filipinai (11), Gabonas (15), Gajana (40), Gana (3), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Hondūras (6), Indija (4), Indonezija (28), JAV mažosios salos (1), Jamaika (7), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Kambodža (2), Kamerūnas (12), Kenija (1), Kinija (6), Kolumbija (80), Komorai (2), Kongas (3), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (20), Kuba (3), Kuko Salos (1), Laosas (2), Liberija (5), Madagaskaras (15), Majotas (2), Malaizija (25), Marianos Šiaurinės Salos (2), Maršalo salos (1), Mauricijus (4), Meksika (2), Mianmaras (3), Mikronezija (2), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (5), Nepalas (1), Nigerija (5), Nikaragva (5), Niujė (1), Panama (37), Papua Naujoji Gvinėja (17), Paragvajus (1), Peru (58), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Gviana (43), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (5), Pusiaujo Gvinėja (8), Reunjonas (1), Saliamono Salos (6), Salvadoras (2), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (2), Singapūras (2), Surinamas (36), Tailandas (8), Taivanas (2), Tanzanija (4), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (9), Uganda (1), Vanuatu (2), Venesuela (53), Vietnamas (4), Vokietija (1), Zambija (1), Šri Lanka (7), Švedija (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (10), Nykstantys (14), Pažeidžiami (49), Beveik nykstantys (5), Nekeliantys susirūpinimo (9), Trūksta duomenų (2).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Lecythidaceae A. Richard, 1825 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Lecythidales)
  1 Šeima
([[]])
  5 gentys   9 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti