FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Laurus
Laurus

Lauras, sin. lauramedis - Laurus L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Laurales) eilės (Lauraceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Argentina (1), Australija (1), Austrija (2), Azerbaidžanas (1), Bolivija (2), Brazilija (1), Graikija (1), Gruzija (1), Indonezija (1), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kinija (1), Kroatija (1), Malta (1), Marokas (1), Meksika (1), Naujoji Zelandija (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (1), Turkija (1), Vokietija (1), Čilė (1), Švedija (2), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (1).

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Laurus azorica Seub., Franco, 1960
  2.  ? Laurus chinensis Blume, ?
  3.  ? Laurus nobilis L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
      3 rūšys
  Eilė
Lauramediečiai
(Laurales)
    Gentis
Lauras
(Laurus)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Lauraceae)

  dar 66 eilės   dar 18 genčių  

Išnašos Redaguoti