FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Laniisoma buckleyi
PtilochlorisBuckleyiKeulemans
Laniisoma buckleyi
Apsaugos būklė
Nežinoma (IUCN 3.1)

Andinė medšarkinė kotinga - Laniisoma buckleyi Sclater, Salvin, 1880, (Passeriformes) būrio (Cotingidae) šeimos (Laniisoma) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Paukštis yra apie 17,5cm dydžio. Ryškiai žalios, geltonos spalvos. Patinai turi juodą karūną. Gelsvai-žalios spalvos viršutinė dalis. Apačia ryškiai geltonos spalvos, su juodais perėjimais visoje krūtinėje. Patelės viršutinėje dalyje turi taip pat gelsvai-žalia vainiką. Snapas yra smailus, su labiau dėmėta apačia.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Šie paukščiai daugiausia minta vaisiais, įvairiais nedidelio dydžio vabalais, vabzdžiais.

Paplitimas Redaguoti

Paplitimas: Rytų Brazilijoje, Vakarų Venesueloje, Kolumbijoje, Ekvadore, Peru ir Bolivijoje.

Literatūra Redaguoti

  • Laniisoma buckleyi. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • Collar et al. (1992)
  • Laniisoma elegans (Sibley and Monroe 1990, 1993) was split into L elegans and L. buckleyi following Collar et al. (1992), but this treatment is no longer adopted by the BirdLife Taxonomic Working Group because buckleyi does not differ mensurally from the nominate, and perhaps only differs in plumage by the lesser amount of scaling on the male and in the female lacking a black cap.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
      Rūšis
Andinė medšarkinė kotinga
(Laniisoma buckleyi)
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Medšarkinės kotingos
(Laniisoma)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kotinginiai
(Cotingidae)

Išnašos Redaguoti