FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Lamnidae
Lanas u0
Lamnidae

? Lamnidae Müller, Henle, 1838, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Lamniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (2), Antarktida (1), Argentina (1), Australija (6), Bahamai (2), Brazilija (4), Danija (1), Farerai (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Grenada (1), Indija (3), Indonezija (1), Irakas (1), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (3), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kanada (4), Kenija (1), Kinija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (2), Madagaskaras (3), Mauritanija (1), Meksika (2), Mozambikas (1), Naujoji Zelandija (2), Norvegija (2), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (2), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (2), Rusija (1), Senegalas (2), Taivanas (2), Tunisas (2), Čilė (4), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1. Didysis baltasis ryklys - Carcharodon Smith, 1838
  2.  ? Isurus Rafinesque, 1810
  3.  ? Lamna Cuvier, 1816
  4.  ? Lanna ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Lamnidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105702 on 2011-02-19
  • Compagno, L.J.V. (2001). Sharks of the world. An annotated and illustrated catalogue of shark species known to date. Volume 2. Bullhead, mackerel and carpet sharks (Heterodontiformes, Lamniformes and Orectolobiformes). FAO Species Catalogue for Fishery Purposes. No. 1, Vol. 2. Rome, FAO. 269p. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 8 šeimos  
   
  Būrys
Tikrosios rykliažuvės
(Lamniformes)
   
        39 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Lamnidae)
  8 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti