FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Lagocephalus
Lagocephalus

? Lagocephalus Swainson, 1839, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Tetraodontidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Australija (9), Bachreinas (3), Beninas (2), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (2), Brunėjus (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (4), Egiptas (4), Etiopija (4), Filipinai (7), Gabonas (2), Gajana (1), Gambija (1), Gana (2), Gruzija (1), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (6), Indonezija (6), Iranas (2), Ispanija (2), Izraelis (3), Jamaika (1), Japonija (9), Jemenas (2), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kataras (1), Kenija (2), Kinija (9), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kuba (1), Kuko Salos (1), Kuveitas (1), Liberija (2), Madagaskaras (4), Malaizija (1), Marokas (1), Mauricijus (2), Mauritanija (2), Meksika (2), Mianmaras (2), Mozambikas (7), Naujoji Kaledonija (2), Nigerija (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (3), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (9), Pietų Korėja (2), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (2), Salvadoras (1), Samoa (1), Saudo Arabija (4), Seišeliai (2), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Singapūras (1), Somalis (3), Surinamas (2), Tailandas (4), Taivanas (9), Tanzanija (3), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Tuvalu (1), Vakarų Sachara (1), Venesuela (1), Vietnamas (5), Šri Lanka (3), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Lagocephalus gloveri Abe, Tabeta, 1983
  2.  ? Lagocephalus guentheri Miranda Ribeiro, 1915
  3.  ? Lagocephalus inermis Temminck, Schlegel, 1850
  4.  ? Lagocephalus laevigatus Linnaeus, 1766
  5.  ? Lagocephalus lagocephalus Linnaeus, 1758
  6.  ? Lagocephalus lunaris Bloch, Schneider, 1801
  7.  ? Lagocephalus sceleratus Gmelin, 1789
  8.  ? Lagocephalus spadiceus Richardson, 1845
  9.  ? Lagocephalus suezensis Clark, Gohar, 1953
  10.  ? Lagocephalus wheeleri Abe, Tabeta, Kitahama, 1984

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Lagocephalus Swainson, 1839. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=126240 on 2011-02-19
  • Swainson, W. (1839). The natural history and classification of fishes, amphibians, & reptiles, or monocardian animals. London. v. 2, pp i-vi + 1-448. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      10 rūšių
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
(Lagocephalus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Keturdantės pūsliažuvės
(Tetraodontidae)

  dar 42 būriai   dar 61 gentis  

Išnašos Redaguoti