FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Acalypha
Acalypha capitata W IMG 1707
Acalypha hispida (Euphorbiaceae) plant

Labravenė, sin. labravebė, variuotis - Acalypha L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Euphorbiales) eilės (Euphorbiaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (14), Aruba (1), Australija (9), Bahamai (2), Bangladešas (1), Belgija (2), Belizas (16), Beninas (5), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (55), Botsvana (1), Brazilija (48), Brunėjus (1), Burkina Fasas (4), Burundis (14), Centrinės Afrikos Respublika (4), Dominika (1), Dominikos Respublika (8), Dramblio Kaulo Krantas (4), Ekvadoras (32), Eritrėja (2), Etiopija (13), Fidžis (7), Filipinai (11), Gabonas (1), Gajana (4), Gana (7), Grenada (1), Gvatemala (31), Gvinėja (3), Haitis (4), Hondūras (22), Indija (13), Indonezija (21), Ispanija (3), Italija (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (7), Japonija (3), Jemenas (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (36), Kalėdų sala (1), Kambodža (2), Kamerūnas (10), Kanada (1), Kenija (11), Kinija (8), Kolumbija (30), Komorai (6), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (23), Kuba (21), Kuko Salos (1), Laosas (2), Libanas (1), Liberija (1), Madagaskaras (34), Majotas (4), Malaizija (3), Malavis (5), Malis (2), Martinika (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (3), Meksika (124), Mianmaras (1), Mikronezija (5), Mozambikas (9), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (8), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (1), Nigerija (7), Nigeris (1), Nikaragva (17), Nyderlandai (4), Nyderlandų Antilai (6), Omanas (1), Panama (13), Papua Naujoji Gvinėja (13), Paragvajus (13), Peru (39), Pietų Afrikos Respublika (14), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (3), Prancūzijos Polinezija (5), Puerto Rikas (12), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Ruanda (5), Rusija (1), Saliamono Salos (7), Salvadoras (15), Samoa (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (2), Singapūras (2), Somalis (2), Sudanas (6), Surinamas (2), Tailandas (8), Taivanas (11), Tanzanija (26), Togas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (5), Uganda (10), Urugvajus (4), Vanuatu (6), Venesuela (20), Vietnamas (6), Vokietija (4), Zambija (9), Zimbabvė (7), Čadas (1), Čilė (1), Šri Lanka (3), Švedija (3), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (1).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      32 rūšys
  Eilė
Karpažoliečiai
(Euphorbiales)
    Gentis
Labravenė
(Acalypha)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Euphorbiaceae)

  dar 66 eilės   dar 70 genčių  

Išnašos Redaguoti