FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nymphaeales
2007 nymphaea lotus
Lūgniečiai

Lūgniečiai - Nymphaeales Salisb., Bercht., J.Presl, 1820, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (5), Argentina (7), Armėnija (1), Australija (13), Austrija (7), Bahamai (5), Belgija (5), Belizas (4), Beninas (3), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (11), Botsvana (4), Brazilija (22), Brunėjus (1), Burkina Fasas (3), Burundis (2), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (5), Dominikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (4), Ekvadoras (13), Etiopija (2), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (5), Gajana (8), Gambija (2), Gana (4), Graikija (2), Gruzija (1), Guamas (1), Gvatemala (4), Gvinėja (2), Haitis (3), Hondūras (5), Indija (6), Indonezija (4), Islandija (1), Ispanija (8), Italija (5), Izraelis (4), Jamaika (2), Japonija (9), Jungtinė Karalystė (13), Jungtinės Amerikos Valstijos (35), Juodkalnija (3), Kamerūnas (6), Kanada (10), Kenija (1), Kinija (4), Kolumbija (14), Kosta Rika (14), Kuba (5), Lenkija (8), Liberija (2), Lichtenšteinas (1), Lietuva (1), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Malis (1), Marokas (2), Meksika (22), Mianmaras (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (6), Nigerija (3), Nigeris (1), Nikaragva (13), Norvegija (5), Nyderlandai (7), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (7), Paragvajus (8), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (5), Portugalija (4), Prancūzija (9), Prancūzijos Gviana (5), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (6), Pusiaujo Gvinėja (2), Rusija (7), Salvadoras (7), Senegalas (4), Slovakija (1), Slovėnija (4), Sudanas (3), Suomija (7), Surinamas (5), Tailandas (2), Taivanas (7), Tanzanija (5), Uganda (4), Ukraina (3), Urugvajus (2), Vanuatu (1), Venesuela (16), Vengrija (3), Vietnamas (1), Vokietija (8), Zambija (5), Čadas (2), Čekija (3), Čilė (1), Šri Lanka (3), Švedija (15), Šveicarija (5), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nekeliantys susirūpinimo (9), Trūksta duomenų (3).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Cabombaceae Rich., A.Rich., 1822 [0-0]
  2.  ? Ceratophyllaceae Gray, 1822 [0-0]
  3.  ? Nelumbonaceae Bercht., J. Presl, ? [0-0]
  4.  ? Nymphaeaceae Salisb., 1805 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Lūgniečiai
(Nymphaeales)
  4 šeimos   7 gentys   33 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti