FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Clamator
Pied Cuckoo (Clamator jacobinus) in AP W IMG 4009
Chestnut-Winged Cuckoo-1
Clamator glandarius on branch

Kuoduotosios gegutės - Clamator Kaup, 1829, gegutinių (Cuculidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Tai didelės gegutės, mažiausiai 33 cm ilgio, ilgais nagais. Plunksnos juodos, rudos ir baltos spalvos. Patelės ir patinėliai panašūs, tačiau jauniklių plunksnos yra kitokios spalvos.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Minta vabzdžiais, plaukuotais vikšrais.

Paplitimas Redaguoti

Gyvena šiltuose kraštuose Europoje ir Azijoje, taip pat Afrikoje piečiau Sacharos. Bent jau iš dalies šie paukščiai yra migruojantys, žiemą perskrendantys į šiltesnes ir drėgnesnes vietas.

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (3), Bangladešas (1), Botsvana (3), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (1), Etiopija (3), Filipinai (1), Gabonas (1), Gambija (1), Gana (2), Graikija (1), Indija (2), Indonezija (2), Iranas (1), Ispanija (1), Izraelis (1), Kamerūnas (2), Kenija (3), Kinija (1), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Laosas (1), Lesotas (1), Liberija (1), Malaizija (1), Malavis (3), Malis (2), Marokas (1), Mauritanija (1), Mianmaras (2), Mozambikas (1), Namibija (3), Nepalas (2), Nigerija (3), Nigeris (1), Norvegija (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (3), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Somalis (1), Sudanas (2), Suomija (1), Svazilandas (3), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (3), Turkija (1), Uganda (3), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (2), Zimbabvė (3), Čadas (1), Šri Lanka (2), Švedija (1). 

Rūšys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
      4 rūšys
  Būrys
Gegutiniai paukščiai
(Cuculiformes)
    Gentis
Kuoduotosios gegutės
(Clamator)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Gegutiniai
(Cuculidae)

  dar 27 būriai   apie 26 gentys  

Išnašos Redaguoti