FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Upupiformes
Hoopoe100
Rhinopomastus minor juvenile, Tanzania
Kukutiniai paukščiai
Upupa epops,
Rhinopomastus minor

Kukutiniai paukščiai - Upupiformes ?, ?, paukščių (Aves) būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Angola (5), Austrija (1), Bangladešas (1), Beninas (2), Bosnija ir Hercegovina (1), Botsvana (4), Bulgarija (1), Burkina Fasas (1), Butanas (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Egiptas (1), Eritrėja (2), Estija (1), Etiopija (4), Gambija (2), Gana (3), Graikija (1), Gvinėja (4), Indija (1), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Juodkalnija (1), Kambodža (1), Kamerūnas (4), Kazachija (1), Kenija (7), Kinija (2), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kuveitas (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Liberija (2), Lietuva (1), Madagaskaras (2), Malavis (3), Malis (2), Marokas (1), Mianmaras (1), Monakas (1), Mongolija (1), Mozambikas (3), Namibija (4), Nepalas (1), Nigerija (3), Nigeris (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Ruanda (1), Rumunija (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (3), Serbija (1), Siera Leonė (1), Sirija (1), Slovakija (1), Somalis (5), Sudanas (4), Suomija (1), Svazilandas (2), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (5), Togas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (6), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (2), Zambija (3), Zimbabvė (4), Čadas (1), Čilė (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios būrio rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Nekeliantys susirūpinimo (11).

Šeimos Redaguoti

Paprastai priskiriama žalvarninių paukščių Coraciiformes būriui.

  1. Kopikiniai kukučiai - Phoeniculidae Bonaparte, 1831 [0-0]
  2. Kukutiniai - Upupidae Leach, 1820 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Būrys
Kukutiniai paukščiai
(Upupiformes)
  2 šeimos   3 gentys   9 rūšys
         
  Klasė
Paukščiai
(Aves)

  dar 27 būriai

Išnašos Redaguoti