FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Upupa
Common Hoopoe (Upapa epops) at Hodal I IMG 9016
Kukučiai
Kukutis

Kukučiai - Upupa Linnaeus, 1758, kukutinių (Upupidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Angola (1), Austrija (1), Bangladešas (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Botsvana (1), Bulgarija (1), Burkina Fasas (1), Butanas (1), Danija (1), Egiptas (1), Eritrėja (1), Estija (1), Etiopija (1), Graikija (1), Indija (1), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Juodkalnija (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuveitas (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lietuva (1), Madagaskaras (2), Malavis (1), Malis (1), Marokas (1), Mianmaras (1), Monakas (1), Mongolija (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Rumunija (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Serbija (1), Sirija (1), Slovakija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (1), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Nekeliantys susirūpinimo (2).

Rūšys Redaguoti

  1. Kukutis - Upupa epops Linnaeus, 1758 [8]
  1.  ? Upupa marginata Cabanis, Heine, 1860
  2.  ? Upupa epops Linnaeus, 1758
  3.  ? Upupa antaios Olson, 1975
  4.  ? Upupa africana ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • Upupa. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Būrys
Kukutiniai paukščiai
(Upupiformes)
   
        1 Rūšis
Kukutis
(Upupa epops)
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kukutiniai
(Upupidae)
  Gentis
Kukučiai
(Upupa)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti