FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nomeidae
Kubagalvinės

Kubagalvinės - Nomeidae Lee, 1989, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (2), Angola (3), Australija (12), Bahamai (2), Barbadosas (2), Bermudai (7), Brazilija (2), Brunėjus (2), Dominikos Respublika (1), Džibutis (2), Ekvadoras (4), Eritrėja (1), Filipinai (9), Gabonas (1), Gajana (3), Gambija (1), Gana (1), Gruzija (1), Indija (4), Indonezija (9), Ispanija (1), Italija (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (9), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (17), Kanada (6), Kenija (5), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (6), Malaizija (2), Malis (2), Marokas (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (7), Mikronezija (1), Mozambikas (7), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (5), Naujoji Zelandija (2), Omanas (4), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (7), Pietų Afrikos Respublika (17), Portugalija (1), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Reunjonas (2), Saliamono Salos (3), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Siera Leonė (1), Somalis (1), Tailandas (1), Taivanas (10), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Vanuatu (3), Čilė (2), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (3)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cubiceps Lowe, 1843
  2.  ? Nomeus Cuvier, 1816
  3.  ? Parapsenes Smith, 1949
  4.  ? Psenes Valenciennes in Cuvier, Valenciennes, 1833
  5.  ? Psennes ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Nomeidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125548 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        35 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Kubagalvinės
(Nomeidae)
  5 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti