FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Personidae
Distorsioventricosa
Distorsio anus 2

Kreiveniniai, kreivenės - Personidae J.E. Gray, 1854, jūrinių sraigių (Gastropoda) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Randami tropinio ir subtropinio klimato vandenyse

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angola (1), Australija (5), Barbadosas (3), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (2), Ekvadoras (4), Etiopija (2), Fidžis (5), Filipinai (10), Gabonas (1), Gana (2), Grenada (1), Guamas (1), Honkongas (2), Indija (2), Indonezija (4), Jamaika (1), Japonija (10), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kenija (1), Kinija (2), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (2), Liberija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (4), Maršalo salos (3), Mauricijus (1), Meksika (4), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (2), Nigerija (1), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Samoa (1), Saudo Arabija (6), Seišeliai (3), Senegalas (2), Siera Leonė (1), Somalis (1), Surinamas (1), Taivanas (3), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (3), Venesuela (2), Vietnamas (2), Šri Lanka (3)..

Gentys ir rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Philippe Bouchet & Jean-Pierre Rocroi: Part 2. Working classification of the Gastropoda. Malacologia, 47: 239-283, Ann Arbor 2005 ISSN 0076-2997
  • Victor Millard: Classification of the Mollusca. A Classification of World Wide Mollusca. Rhine Road, Südafrika 1997 ISBN 0-620-21261-6
  • Betty Jean Piech: Ranellidae And Personidae: A Classification Of Recent Species. 60 S., Delaware Museum of Natural History, Wilmington, DE. 1998.
  • Frank Riedel: Ursprung und Evolution der "höheren" Caenogastropda. Berliner Geowissenschaftliche Abhandlungen, Reihe E, Band 32, Berlin 2000, 240 S., ISBN 3-89582-077-6.
  • Gofas, S. (2010). Personidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Beu A.G. 1998. Indo-West Pacific Ranellidae, Bursidae and Personidae (Mollusca: Gastropoda). A monograph of the New Caledonian fauna and revisions of related taxa. Mémoires du Muséum national d'Histoire naturelle 178: 1-255 Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 56 šeimos  
   
  Būrys
(Neotaenioglossa)
   
        5 rūšys
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
Kreiveniniai
(Personidae)
  1 Gentis
(Distorsio)

  dar 22 būriai  

Išnašos Redaguoti