FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Achillea
Achillea millefolium (yarrow)
Achillea ptarmica 2

Kraujažolė - Achillea L., 1753, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Asterales) eilės (Compositae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (2), Albanija (1), Alžyras (2), Andora (5), Argentina (1), Armėnija (6), Australija (3), Austrija (18), Azerbaidžanas (5), Baltarusija (1), Belgija (4), Brazilija (1), Bulgarija (13), Danija (4), Egiptas (2), Ekvadoras (1), Estija (1), Farerai (2), Graikija (26), Grenlandija (1), Gruzija (11), Gvatemala (1), Indija (1), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (12), Islandija (3), Ispanija (21), Italija (22), Izraelis (5), Japonija (5), Jordanija (3), Jungtinė Karalystė (13), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Juodkalnija (3), Kanada (2), Kazachija (3), Kinija (3), Kipras (3), Kirgizija (3), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kroatija (3), Lenkija (7), Libanas (1), Lietuva (1), Liuksemburgas (1), Makedonija (12), Marokas (6), Meksika (1), Mongolija (3), Naujoji Zelandija (4), Nikaragva (1), Norvegija (7), Nyderlandai (5), Pakistanas (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (2), Pietų Korėja (3), Portugalija (2), Prancūzija (21), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Puerto Rikas (1), Rumunija (11), Rusija (11), Saudo Arabija (2), Serbija (4), Sirija (1), Slovakija (8), Slovėnija (11), Suomija (3), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tunisas (1), Turkija (28), Turkmėnija (1), Ukraina (4), Uzbekija (1), Vengrija (13), Vokietija (17), Čekija (8), Čilė (1), Švedija (16), Šveicarija (13). 

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Astriečiai
(Asterales)
  Šeima
Graižažiedžiai
(Compositae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Kraujažolė
(Achillea)
  32 rūšys
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti