FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Coralliophilinae
Coralliophila inflata 002
Latiaxis wormaldi 002

Koralinukiniai, koralinukės - Coralliophilinae Chenu, 1858, mureksinių (Muricidae) šeimos jūrinių sraigių (Gastropoda) pošeimis. Kartais išskiriama į atskirą šeimą Coralliophilidae.

Išvaizda Redaguoti

Kriauklė sudėtingos skulptūros, su daugybę raukšlių ir iškilimų, briaunų ir dyglių.

Biologija Redaguoti

Gyvena vidutinio ir tropinio klimato jūrose.

Mityba Redaguoti

Minta koraliniais polipais.

Paplitimas Redaguoti

Pošeimyje yra apie 200-250 rūšių.

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Poutiers, J. M. (1998). Gastropods in: FAO Species Identification Guide for Fishery Purposes: The living marine resources of the Western Central Pacific Volume 1. Seaweeds, corals, bivalves and gastropods. Rome: FAO. page 553.
  • Rosenberg, Gary (1992) The Encyclopedia of Seashells. New York: Dorset Press.
  • Vaught, K.C. (1989) A Classification of the Living Mollusca. American Malacologists, Inc., Melbourne, Florida.
  • Philippe Bouchet & Jean-Pierre Rocroi: Part 2. Working classification of the Gastropoda. Malacologia, 47: 239–283, Ann Arbor 2005, ISSN 0076-2997.
  • Victor Millard: Classification of the Mollusca. A Classification of World Wide Mollusca. Rhine Road, Südafrika 1997, ISBN 0-620-21261-6.
  • Winston Ponder & David Lindberg: Towards a phylogeny of gastropod molluscs; an analysis using morphological characters. Zoological Journal of the Linnean Society, 119: 83–265, London 1997, ISSN 0024-4082.
  • Frank Riedel: Ursprung und Evolution der „höheren“ Caenogastropda. Berliner Geowissenschaftliche Abhandlungen, Reihe E, Band 32, Berlin 2000, 240 S., ISBN 3-89582-077-6.
  • Bouchet, P. (2010). Coralliophilinae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 27 šeimos  
      ? genčių ir
? rūšių
  Būrys
(Neogastropoda)
    Pošeimis
Koralinukiniai
(Coralliophilinae)

  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
Mureksiniai
(Muricidae)

  dar 22 būriai   0  

Išnašos Redaguoti