FANDOM

Kongas

Vietininkas Konge
Angliškai Congo
Vokiškai Kongo
Prancūziškai Congo
Rusiškai Конго

Kongas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Konge aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
6
  • 100px|link=Gomphandra parviflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gomphandra parviflora</td><td class="smwtype_str">Gomphandra parviflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Chimeržuvės
Chimeržuvės100
1
  • 100px|link=Neoharriotta pinnata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neoharriotta pinnata</td><td class="smwtype_str">Neoharriotta pinnata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
1
  • 100px|link=Plonalūpė sinagra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plonalūpė sinagra</td><td class="smwtype_str">Synagrops microlepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai0
286
  • 100px|link=Acroceras amplectens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acroceras amplectens</td><td class="smwtype_str">Acroceras amplectens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
822
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelmoschus esculentus</td><td class="smwtype_str">Abelmoschus esculentus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
48
  • 100px|link=Afrikinis sakalinis erelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis sakalinis erelis</td><td class="smwtype_str">Hieraaetus ayresii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
4
  • 100px|link=Odostomia gradusuturae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Odostomia gradusuturae</td><td class="smwtype_str">Odostomia gradusuturae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
12
  • 100px|link=Carcharhinus falciformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus falciformis</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus falciformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
13
  • 100px|link=Bathylagoides argyrogaster
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathylagoides argyrogaster</td><td class="smwtype_str">Bathylagoides argyrogaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Konge aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Chimaeriformes
Chimaeriformes63
1
  • 100px|link=Neoharriotta pinnata
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
3
  • 100px|link=Pentheroscion mbizi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pentheroscion mbizi</td><td class="smwtype_str">Pentheroscion mbizi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Ceuthmochares aereus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceuthmochares aereus</td><td class="smwtype_str">Ceuthmochares aereus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
1
  • 100px|link=Bathypterois quadrifilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathypterois quadrifilis</td><td class="smwtype_str">Bathypterois quadrifilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Dantytasis libis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dantytasis libis</td><td class="smwtype_str">Lybius bidentatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Porphyrula alleni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Porphyrula alleni</td><td class="smwtype_str">Porphyrula alleni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Ilgauodegis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilgauodegis purplelis</td><td class="smwtype_str">Oena capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
4
  • 100px|link=Carcharhinus falciformis
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus fossii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus fossii</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus fossii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Peliniai paukščiai
Peliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Colius striatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Colius striatus</td><td class="smwtype_str">Colius striatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Chascanopsetta lugubris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chascanopsetta lugubris</td><td class="smwtype_str">Chascanopsetta lugubris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ragasnapiniai paukščiai
Ragasnapiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Baltakuodis ragasnapis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakuodis ragasnapis</td><td class="smwtype_str">Tropicranus albocristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
3
  • 100px|link=Gymnura altavela
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnura altavela</td><td class="smwtype_str">Gymnura altavela</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Afrikinis sakalinis erelis
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
2
  • 100px|link=Squalus blainville
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Squalus blainville</td><td class="smwtype_str">Squalus blainville</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squatiniformes
Squatiniformes32
1
  • 100px|link=Squatina oculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Squatina oculata</td><td class="smwtype_str">Squatina oculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stintžuvės
Stintžuvės425
2
  • 100px|link=Bathylagoides argyrogaster
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Charadrius forbesi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Charadrius forbesi</td><td class="smwtype_str">Charadrius forbesi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Torpediniformes
Torpediniformes85
2
  • 100px|link=Torpedo (Torpedo) torpedo
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Torpedo (Torpedo) torpedo</td><td class="smwtype_str">Torpedo (Torpedo) torpedo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
6
  • 100px|link=Chlopsis olokun
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlopsis olokun</td><td class="smwtype_str">Chlopsis olokun</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Naminė patarška
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Naminė patarška</td><td class="smwtype_str">Numida meleagris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
1
  • 100px|link=Odontostomias micropogon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Odontostomias micropogon</td><td class="smwtype_str">Odontostomias micropogon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Margasis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Margasis tulžys</td><td class="smwtype_str">Ceryle rudis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
23
  • 100px|link=Andropadus gracilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andropadus gracilis</td><td class="smwtype_str">Andropadus gracilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Hartlaubo žąsis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hartlaubo žąsis</td><td class="smwtype_str">Pteronetta hartlaubii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Konge aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
6
  • 100px|link=Gomphandra parviflora
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
7
  • 100px|link=Campylospermum sulcatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campylospermum sulcatum</td><td class="smwtype_str">Campylospermum sulcatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
5
  • 100px|link=Eremospatha haullevilleana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eremospatha haullevilleana</td><td class="smwtype_str">Eremospatha haullevilleana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Nephthytis mayombensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nephthytis mayombensis</td><td class="smwtype_str">Nephthytis mayombensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
98
  • 100px|link=Acmella caulirhiza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acmella caulirhiza</td><td class="smwtype_str">Acmella caulirhiza</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
1
  • 100px|link=Pentadiplandra brazzeana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pentadiplandra brazzeana</td><td class="smwtype_str">Pentadiplandra brazzeana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
28
  • 100px|link=Acanthus mayaccanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthus mayaccanus</td><td class="smwtype_str">Acanthus mayaccanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
35
  • 100px|link=Anisodus tanguticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anisodus tanguticus</td><td class="smwtype_str">Anisodus tanguticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
11
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
  • pilnas sąrašas
Dilenijiečiai
Dilenijiečiai0
2
  • 100px|link=Tetracera alnifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tetracera alnifolia</td><td class="smwtype_str">Tetracera alnifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
14
  • 100px|link=Celtis adolfi-friderici
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celtis adolfi-friderici</td><td class="smwtype_str">Celtis adolfi-friderici</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
22
  • 100px|link=Autranella congolensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Autranella congolensis</td><td class="smwtype_str">Autranella congolensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
2
  • 100px|link=Erica kingaensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erica kingaensis</td><td class="smwtype_str">Erica kingaensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Eriocaulales
Eriocaulales0
14
  • 100px|link=Eriocaulon angustibracteum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriocaulon angustibracteum</td><td class="smwtype_str">Eriocaulon angustibracteum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
38
  • 100px|link=Acaena integerrima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acaena integerrima</td><td class="smwtype_str">Acaena integerrima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
92
  • 100px|link=Aerangis arachnopus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aerangis arachnopus</td><td class="smwtype_str">Aerangis arachnopus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
42
  • 100px|link=Alafia caudata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alafia caudata</td><td class="smwtype_str">Alafia caudata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
9
  • 100px|link=Phyllobotryon paradoxum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phyllobotryon paradoxum</td><td class="smwtype_str">Phyllobotryon paradoxum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
5
  • 100px|link=Alternanthera sessilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alternanthera sessilis</td><td class="smwtype_str">Alternanthera sessilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Bacopa crenata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bacopa crenata</td><td class="smwtype_str">Bacopa crenata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
13
  • 100px|link=Aframomum alboviolaceum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aframomum alboviolaceum</td><td class="smwtype_str">Aframomum alboviolaceum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
2
  • 100px|link=Boscia praecox
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boscia praecox</td><td class="smwtype_str">Boscia praecox</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
47
  • 100px|link=Alchornea cordifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alchornea cordifolia</td><td class="smwtype_str">Alchornea cordifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
2
  • 100px|link=Canarina eminii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canarina eminii</td><td class="smwtype_str">Canarina eminii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
18
  • 100px|link=Aneilema lanceolatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aneilema lanceolatum</td><td class="smwtype_str">Aneilema lanceolatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Glossocalyx longicuspis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Glossocalyx longicuspis</td><td class="smwtype_str">Glossocalyx longicuspis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lecythidales
Lecythidales0
3
  • 100px|link=Brazzeia congoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brazzeia congoensis</td><td class="smwtype_str">Brazzeia congoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
25
  • 100px|link=Allium fistulosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium fistulosum</td><td class="smwtype_str">Allium fistulosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
2
  • 100px|link=Aneulophus africanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aneulophus africanus</td><td class="smwtype_str">Aneulophus africanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
23
  • 100px|link=Annickia affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annickia affinis</td><td class="smwtype_str">Annickia affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
39
  • 100px|link=Calvoa orientalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calvoa orientalis</td><td class="smwtype_str">Calvoa orientalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
32
  • 100px|link=Allophylus africanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allophylus africanus</td><td class="smwtype_str">Allophylus africanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
15
  • 100px|link=Allexis cauliflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allexis cauliflora</td><td class="smwtype_str">Allexis cauliflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
25
  • 100px|link=Achyrospermum ciliatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyrospermum ciliatum</td><td class="smwtype_str">Achyrospermum ciliatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
1
  • 100px|link=Piper umbellatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Piper umbellatum</td><td class="smwtype_str">Piper umbellatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Proteales
Proteales0
3
  • 100px|link=Adenanthos ileticos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenanthos ileticos</td><td class="smwtype_str">Adenanthos ileticos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
119
  • 100px|link=Acacia mangium, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia mangium</td><td class="smwtype_str">Acacia mangium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
16
  • 100px|link=Acridocarpus congolensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridocarpus congolensis</td><td class="smwtype_str">Acridocarpus congolensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raflezijiečiai
Raflezijiečiai0
1
  • 100px|link=Rafflesia cantleyi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rafflesia cantleyi</td><td class="smwtype_str">Rafflesia cantleyi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
11
  • 100px|link=Ardisia comosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ardisia comosa</td><td class="smwtype_str">Ardisia comosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
124
  • 100px|link=Aidia micrantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aidia micrantha</td><td class="smwtype_str">Aidia micrantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
3
  • 100px|link=Lepyrodia muelleri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lepyrodia muelleri</td><td class="smwtype_str">Lepyrodia muelleri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
2
  • 100px|link=Cassipourea barteri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassipourea barteri</td><td class="smwtype_str">Cassipourea barteri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
3
  • 100px|link=Atraphaxis rodinii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atraphaxis rodinii</td><td class="smwtype_str">Atraphaxis rodinii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
1
  • 100px|link=Heteromorpha involucrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Heteromorpha involucrata</td><td class="smwtype_str">Heteromorpha involucrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Santaliečiai
Santaliečiai0
13
  • 100px|link=Arjona schumanniana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arjona schumanniana</td><td class="smwtype_str">Arjona schumanniana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
10
  • 100px|link=Dichapetalum barteri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dichapetalum barteri</td><td class="smwtype_str">Dichapetalum barteri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Impatiens chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Impatiens chinensis</td><td class="smwtype_str">Impatiens chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
115
  • 100px|link=Acroceras amplectens
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
9
  • 100px|link=Aconitum laevicaule
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum laevicaule</td><td class="smwtype_str">Aconitum laevicaule</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Cissus guerkeana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cissus guerkeana</td><td class="smwtype_str">Cissus guerkeana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.