FANDOM

Kokosų (Kilingo) Salos

Vietininkas Kokosų (Kilingo) Salose
Angliškai Cocos (Keeling) Islands
Vokiškai Kokosinseln
Prancūziškai Îles Cocos
Rusiškai Кокосовые острова

Kokosų (Kilingo) Salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Kokosų (Kilingo) Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
32
  • 100px|link=Abudefduf notatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf notatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf notatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
4
  • 100px|link=Caryota mitis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caryota mitis</td><td class="smwtype_str">Caryota mitis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
3
  • 100px|link=Bridelia curtisii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bridelia curtisii</td><td class="smwtype_str">Bridelia curtisii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
10
  • 100px|link=Coccyzus minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccyzus minor</td><td class="smwtype_str">Coccyzus minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
44
  • 100px|link=Acus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus maculatus</td><td class="smwtype_str">Acus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
135
  • 100px|link=Albula vulpes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albula vulpes</td><td class="smwtype_str">Albula vulpes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Kokosų (Kilingo) Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Albuliformes
Albuliformes18
1
  • 100px|link=Albula vulpes
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
2
  • 100px|link=Atherina pinguis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherina pinguis</td><td class="smwtype_str">Atherina pinguis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
4
  • 100px|link=Holocentrus sammara
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Holocentrus sammara</td><td class="smwtype_str">Holocentrus sammara</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Carapus boraborensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carapus boraborensis</td><td class="smwtype_str">Carapus boraborensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
2
  • 100px|link=Cerithium atromarginatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium atromarginatum</td><td class="smwtype_str">Cerithium atromarginatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetomimiformes
Cetomimiformes5
1
  • 100px|link=Cetostoma regani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cetostoma regani</td><td class="smwtype_str">Cetostoma regani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
112
  • 100px|link=Abudefduf notatus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Nycticorax caledonicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nycticorax caledonicus</td><td class="smwtype_str">Nycticorax caledonicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Coccyzus minor
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Gallirallus philippensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gallirallus philippensis</td><td class="smwtype_str">Gallirallus philippensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gonorhynchiformes
Gonorhynchiformes14
1
  • 100px|link=Chanos chanos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chanos chanos</td><td class="smwtype_str">Chanos chanos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Fregata ariel
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata ariel</td><td class="smwtype_str">Fregata ariel</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
2
  • 100px|link=Antennarius multiocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius multiocellatus</td><td class="smwtype_str">Antennarius multiocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
2
  • 100px|link=Crenimugil crenilabis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crenimugil crenilabis</td><td class="smwtype_str">Crenimugil crenilabis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
2
  • 100px|link=Myctophum evermanni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myctophum evermanni</td><td class="smwtype_str">Myctophum evermanni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
40
  • 100px|link=Acus maculatus
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
2
  • 100px|link=Bothus mancus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus mancus</td><td class="smwtype_str">Bothus mancus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
11
  • 100px|link=Aluterus scriptus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aluterus scriptus</td><td class="smwtype_str">Aluterus scriptus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
2
  • 100px|link=Spratelloides delicatulus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Spratelloides delicatulus</td><td class="smwtype_str">Spratelloides delicatulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
7
  • 100px|link=Caracanthus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus maculatus</td><td class="smwtype_str">Caracanthus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Choeroichthys sculptus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Choeroichthys sculptus</td><td class="smwtype_str">Choeroichthys sculptus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
12
  • 100px|link=Ariosoma mauritianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ariosoma mauritianum</td><td class="smwtype_str">Ariosoma mauritianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
3
  • 100px|link=Cheilopogon atrisignis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon atrisignis</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon atrisignis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
1
  • 100px|link=Rhadinesthes decimus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhadinesthes decimus</td><td class="smwtype_str">Rhadinesthes decimus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
2
  • 100px|link=Dendroica petechia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dendroica petechia</td><td class="smwtype_str">Dendroica petechia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Kokosų (Kilingo) Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
2
  • 100px|link=Caryota mitis
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Laportea ruderalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Laportea ruderalis</td><td class="smwtype_str">Laportea ruderalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
1
  • 100px|link=Bridelia curtisii
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
1
  • 100px|link=Dioscorea glabra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dioscorea glabra</td><td class="smwtype_str">Dioscorea glabra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
1
  • 100px|link=Guettarda speciosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guettarda speciosa</td><td class="smwtype_str">Guettarda speciosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
1
  • 100px|link=Zoysia matrella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Zoysia matrella</td><td class="smwtype_str">Zoysia matrella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.