FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Moringuidae
Kirmėliniai unguriukai

Kirmėliniai unguriukai - Moringuidae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Antigva ir Barbuda (1), Australija (4), Bahamai (4), Barbadosas (1), Belizas (2), Bermudai (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dominika (2), Fidžis (8), Filipinai (7), Grenada (1), Guamas (1), Hondūras (1), Indija (7), Indijos Vandenyno Britų Sritis (3), Indonezija (6), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (1), Kenija (3), Kinija (1), Kiribatis (3), Kolumbija (1), Komorai (3), Kosta Rika (2), Kuba (6), Kuko Salos (1), Madagaskaras (4), Malaizija (2), Maršalo salos (4), Mauricijus (3), Meksika (2), Mianmaras (1), Montseratas (1), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (3), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (4), Puerto Rikas (2), Seišeliai (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Taivanas (4), Tanzanija (4), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (3), Venesuela (1), Vietnamas (1), Čilė (2), Šri Lanka (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Chirionorhinus ?, ?
  2.  ? Moringua Gray, 1831
  3.  ? Neoconger Girard, 1858

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
   
        26 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Kirmėliniai unguriukai
(Moringuidae)
  7 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti