FANDOM

Kirgizija
Flag of Kyrgyzstan
LocationKyrgyzstan
Vietininkas Kirgizijoje
Angliškai Kyrgyzstan
Vokiškai Kirgisistan
Prancūziškai Kirghizistan
Rusiškai Киргизия

Kirgizija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Kirgizijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
174
  • 100px|link=Aegilops cylindrica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops cylindrica</td><td class="smwtype_str">Aegilops cylindrica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
543
  • 100px|link=Abelia corymbosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelia corymbosa</td><td class="smwtype_str">Abelia corymbosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
95
  • 100px|link=Acrocephalus dumetorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus dumetorum</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus dumetorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
1
  • 100px|link=Salmo trutta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salmo trutta</td><td class="smwtype_str">Salmo trutta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Kirgizijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Eurazinė grąžiagalvė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinė grąžiagalvė</td><td class="smwtype_str">Jynx torquilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Rusvasis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rusvasis karvelis</td><td class="smwtype_str">Columba eversmanni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastasis didysis apuokas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis didysis apuokas</td><td class="smwtype_str">Bubo bubo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Didysis erelis rėksnys, Greater spotted Eagle ( Aquila clanga)10-31-2006 2-50-11 PM, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis erelis rėksnys</td><td class="smwtype_str">Aquila clanga</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes295
1
  • 100px|link=Salmo trutta
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Larus minutus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Larus minutus</td><td class="smwtype_str">Larus minutus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Daūrinė kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Daūrinė kurapka</td><td class="smwtype_str">Perdix dauurica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
78
  • 100px|link=Acrocephalus dumetorum
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Dryžagalvė kryklė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryžagalvė kryklė</td><td class="smwtype_str">Anas querquedula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Kirgizijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
9
  • 100px|link=Corydalis capnoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corydalis capnoides</td><td class="smwtype_str">Corydalis capnoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Arum korolkowii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arum korolkowii</td><td class="smwtype_str">Arum korolkowii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
64
  • 100px|link=Achillea biebersteinii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea biebersteinii</td><td class="smwtype_str">Achillea biebersteinii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
6
  • 100px|link=Buddleja hieronymi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buddleja hieronymi</td><td class="smwtype_str">Buddleja hieronymi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
13
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
3
  • 100px|link=Althaea armeniaca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Althaea armeniaca</td><td class="smwtype_str">Althaea armeniaca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
3
  • 100px|link=Betula tianschanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Betula tianschanica</td><td class="smwtype_str">Betula tianschanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
3
  • 100px|link=Cordyloblaste confusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cordyloblaste confusa</td><td class="smwtype_str">Cordyloblaste confusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
1
  • 100px|link=Pyrola rotundifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pyrola rotundifolia</td><td class="smwtype_str">Pyrola rotundifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
56
  • 100px|link=Bensoniella oregona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bensoniella oregona</td><td class="smwtype_str">Bensoniella oregona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
1
  • 100px|link=Eria grandis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eria grandis</td><td class="smwtype_str">Eria grandis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
5
  • 100px|link=Apocynum venetum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apocynum venetum</td><td class="smwtype_str">Apocynum venetum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Salix aegyptiaca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix aegyptiaca</td><td class="smwtype_str">Salix aegyptiaca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
40
  • 100px|link=Allochrusa gypsophiloides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allochrusa gypsophiloides</td><td class="smwtype_str">Allochrusa gypsophiloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
27
  • 100px|link=Alyssum desertorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyssum desertorum</td><td class="smwtype_str">Alyssum desertorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
2
  • 100px|link=Andrachne pygmaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne pygmaea</td><td class="smwtype_str">Andrachne pygmaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
8
  • 100px|link=Abelia corymbosa
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
5
  • 100px|link=Adenophora himalayana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenophora himalayana</td><td class="smwtype_str">Adenophora himalayana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
75
  • 100px|link=Allium aflatunense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium aflatunense</td><td class="smwtype_str">Allium aflatunense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
3
  • 100px|link=Linum macrorhizum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum macrorhizum</td><td class="smwtype_str">Linum macrorhizum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
3
  • 100px|link=Dirca palustris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dirca palustris</td><td class="smwtype_str">Dirca palustris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
15
  • 100px|link=Acmadenia trigona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acmadenia trigona</td><td class="smwtype_str">Acmadenia trigona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
6
  • 100px|link=Cucumis melo
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucumis melo</td><td class="smwtype_str">Cucumis melo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
54
  • 100px|link=Arnebia euchroma
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnebia euchroma</td><td class="smwtype_str">Arnebia euchroma</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
4
  • 100px|link=Banksia lanata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Banksia lanata</td><td class="smwtype_str">Banksia lanata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
66
  • 100px|link=Alhagi kirghisorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alhagi kirghisorum</td><td class="smwtype_str">Alhagi kirghisorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
14
  • 100px|link=Bredemeyera revoluta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bredemeyera revoluta</td><td class="smwtype_str">Bredemeyera revoluta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
13
  • 100px|link=Androsace ovalifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ovalifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace ovalifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
31
  • 100px|link=Acranthera longipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acranthera longipes</td><td class="smwtype_str">Acranthera longipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Restio ingens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Restio ingens</td><td class="smwtype_str">Restio ingens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai0
1
  • 100px|link=Juglans regia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans regia</td><td class="smwtype_str">Juglans regia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
13
  • 100px|link=Atraphaxis frutescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atraphaxis frutescens</td><td class="smwtype_str">Atraphaxis frutescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
42
  • 100px|link=Anethum graveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anethum graveolens</td><td class="smwtype_str">Anethum graveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
2
  • 100px|link=Arceuthobium hondurense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arceuthobium hondurense</td><td class="smwtype_str">Arceuthobium hondurense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Euonymus semenovii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euonymus semenovii</td><td class="smwtype_str">Euonymus semenovii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Geranium ferganense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium ferganense</td><td class="smwtype_str">Geranium ferganense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
95
  • 100px|link=Aegilops cylindrica
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
1
  • 100px|link=Juncus macrantherus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus macrantherus</td><td class="smwtype_str">Juncus macrantherus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
23
  • 100px|link=Aconitum karakolicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum karakolicum</td><td class="smwtype_str">Aconitum karakolicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Doerpfeldia cubensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Doerpfeldia cubensis</td><td class="smwtype_str">Doerpfeldia cubensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvaigždanyžiečiai
Žvaigždanyžiečiai0
2
  • 100px|link=Kadsura marmorata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kadsura marmorata</td><td class="smwtype_str">Kadsura marmorata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.