FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Casuarinales
Kazuariečiai

Kazuariečiai - Casuarinales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (1), Australija (73), Bahamai (1), Belizas (2), Beninas (1), Bolivija (3), Brazilija (3), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Gabonas (1), Gana (1), Graikija (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (9), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kamerūnas (1), Kenija (3), Kinija (1), Kiribatis (2), Kolumbija (2), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Kuko Salos (1), Latvija (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (4), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (3), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (15), Naujoji Zelandija (4), Nikaragva (1), Norfolkas (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (9), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (5), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Rytų Timoras (2), Saliamono Salos (3), Salvadoras (2), Samoa (1), Singapūras (1), Somalis (1), Surinamas (1), Taivanas (3), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vokietija (1), Čilė (1), Švedija (1)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Casuarinaceae R.Br., ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Kazuariečiai
(Casuarinales)
  1 Šeima
([[]])
  1 Gentis
([[]])
  4 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti