FANDOM

Kataras
Flag of Qatar
LocationQatar
Vietininkas Katare
Angliškai Qatar
Vokiškai Katar
Prancūziškai Qatar
Rusiškai Катар

Kataras – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Katare aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)403
1
  • 100px|link=Cynomorium coccineum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cynomorium coccineum</td><td class="smwtype_str">Cynomorium coccineum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
5
  • 100px|link=Chaetodon melapterus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chaetodon melapterus</td><td class="smwtype_str">Chaetodon melapterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
44
  • 100px|link=Aeluropus lagopoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aeluropus lagopoides</td><td class="smwtype_str">Aeluropus lagopoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
153
  • 100px|link=Aaronsohnia factorovskyi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aaronsohnia factorovskyi</td><td class="smwtype_str">Aaronsohnia factorovskyi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
1
  • 100px|link=Cerithidea cingulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithidea cingulata</td><td class="smwtype_str">Cerithidea cingulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys3,203
7
  • 100px|link=Dasyatis imbricatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dasyatis imbricatus</td><td class="smwtype_str">Dasyatis imbricatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
65
  • 100px|link=Alectis ciliaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alectis ciliaris</td><td class="smwtype_str">Alectis ciliaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai1,193
2
  • 100px|link=Balaenoptera physalus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaenoptera physalus</td><td class="smwtype_str">Balaenoptera physalus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Katare aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Cerithidea cingulata
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
2
  • 100px|link=Balaenoptera physalus
  • pilnas sąrašas
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai369
1
  • 100px|link=Aphanius dispar
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphanius dispar</td><td class="smwtype_str">Aphanius dispar</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
44
  • 100px|link=Alectis ciliaris
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės551
1
  • 100px|link=Saurida tumbil
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida tumbil</td><td class="smwtype_str">Saurida tumbil</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katrykliai
Katrykliai753
2
  • 100px|link=Paragaleus randalli
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paragaleus randalli</td><td class="smwtype_str">Paragaleus randalli</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes384
5
  • 100px|link=Chelon persicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelon persicus</td><td class="smwtype_str">Chelon persicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
2
  • 100px|link=Laeops guentheri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Laeops guentheri</td><td class="smwtype_str">Laeops guentheri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,400
4
  • 100px|link=Arothron alboreticulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron alboreticulatus</td><td class="smwtype_str">Arothron alboreticulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
5
  • 100px|link=Dasyatis imbricatus
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės1,385
4
  • 100px|link=Ilisha sirishai
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilisha sirishai</td><td class="smwtype_str">Ilisha sirishai</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
7
  • 100px|link=Grammoplites scaber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Grammoplites scaber</td><td class="smwtype_str">Grammoplites scaber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės973
1
  • 100px|link=Netuma bilineata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Netuma bilineata</td><td class="smwtype_str">Netuma bilineata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Katare aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Cynomorium coccineum
Arekiečiai
Arekiečiai2,465
1
  • 100px|link=Phoenix dactylifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenix dactylifera</td><td class="smwtype_str">Phoenix dactylifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai24,686
12
  • 100px|link=Aaronsohnia factorovskyi
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai8,629
2
  • 100px|link=Cistanche phelypaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cistanche phelypaea</td><td class="smwtype_str">Cistanche phelypaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
6
  • 100px|link=Convolvulus arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Convolvulus arvensis</td><td class="smwtype_str">Convolvulus arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
6
  • 100px|link=Abutilon fruticosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon fruticosum</td><td class="smwtype_str">Abutilon fruticosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
1
  • 100px|link=Parietaria debilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Parietaria debilis</td><td class="smwtype_str">Parietaria debilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Pouteria pullei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pouteria pullei</td><td class="smwtype_str">Pouteria pullei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai5,311
4
  • 100px|link=Kalanchoe crenata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kalanchoe crenata</td><td class="smwtype_str">Kalanchoe crenata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai6,743
3
  • 100px|link=Centaurium pulchellum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centaurium pulchellum</td><td class="smwtype_str">Centaurium pulchellum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
18
  • 100px|link=Aizoon canariense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aizoon canariense</td><td class="smwtype_str">Aizoon canariense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai3,903
9
  • 100px|link=Anastatica hierochuntica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anastatica hierochuntica</td><td class="smwtype_str">Anastatica hierochuntica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
5
  • 100px|link=Andrachne telephioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne telephioides</td><td class="smwtype_str">Andrachne telephioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai1,210
1
  • 100px|link=Rapatea elongata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rapatea elongata</td><td class="smwtype_str">Rapatea elongata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai10,460
3
  • 100px|link=Aloe jucunda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aloe jucunda</td><td class="smwtype_str">Aloe jucunda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai443
1
  • 100px|link=Linum strictum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum strictum</td><td class="smwtype_str">Linum strictum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai9,975
1
  • 100px|link=Terminalia catappa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Terminalia catappa</td><td class="smwtype_str">Terminalia catappa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
9
  • 100px|link=Azadirachta indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azadirachta indica</td><td class="smwtype_str">Azadirachta indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai4,428
6
  • 100px|link=Citrullus colocynthis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus colocynthis</td><td class="smwtype_str">Citrullus colocynthis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
11
  • 100px|link=Arnebia hispidissima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnebia hispidissima</td><td class="smwtype_str">Arnebia hispidissima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai128
1
  • 100px|link=Limonium axillare
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Limonium axillare</td><td class="smwtype_str">Limonium axillare</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
25
  • 100px|link=Acacia ehrenbergiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia ehrenbergiana</td><td class="smwtype_str">Acacia ehrenbergiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai1,963
4
  • 100px|link=Polygala cneorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygala cneorum</td><td class="smwtype_str">Polygala cneorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai2,580
4
  • 100px|link=Androsace chamaejasme
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace chamaejasme</td><td class="smwtype_str">Androsace chamaejasme</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
6
  • 100px|link=Argostemma kurzii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma kurzii</td><td class="smwtype_str">Argostemma kurzii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Calopsis membranacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calopsis membranacea</td><td class="smwtype_str">Calopsis membranacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai1,266
2
  • 100px|link=Emex spinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Emex spinosa</td><td class="smwtype_str">Emex spinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai4,314
3
  • 100px|link=Ammi majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammi majus</td><td class="smwtype_str">Ammi majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai1,631
1
  • 100px|link=Thesium aphyllum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium aphyllum</td><td class="smwtype_str">Thesium aphyllum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai1,396
8
  • 100px|link=Erodium ciconium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium ciconium</td><td class="smwtype_str">Erodium ciconium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
37
  • 100px|link=Aeluropus lagopoides
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai506
1
  • 100px|link=Juncus rigidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus rigidus</td><td class="smwtype_str">Juncus rigidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai3,514
3
  • 100px|link=Clematis chengguensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clematis chengguensis</td><td class="smwtype_str">Clematis chengguensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai1,590
1
  • 100px|link=Ziziphus nummularia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ziziphus nummularia</td><td class="smwtype_str">Ziziphus nummularia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.