FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ephippidae
Kastuvžuvinės

Kastuvžuvinės - Ephippidae Parenti, 1981, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angola (3), Australija (9), Bachreinas (3), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (3), Brazilija (1), Brunėjus (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Eritrėja (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (7), Gabonas (3), Gajana (1), Gambija (1), Gana (2), Gruzija (1), Guamas (1), Gvatemala (2), Gvinėja (3), Haitis (1), Hondūras (2), Honkongas (1), Indija (5), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (10), Iranas (3), Jamaika (1), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kambodža (1), Kamerūnas (3), Kanada (1), Kataras (1), Kenija (5), Kinija (3), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (3), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (3), Kuba (1), Kuveitas (2), Liberija (2), Madagaskaras (5), Malaizija (6), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Meksika (3), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (3), Nigerija (3), Nikaragva (2), Norfolkas (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (4), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (4), Salvadoras (2), Samoa (1), Saudo Arabija (3), Seišeliai (3), Senegalas (3), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (3), Singapūras (4), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (4), Taivanas (6), Tanzanija (5), Togas (3), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (3), Venesuela (1), Vietnamas (4), Šri Lanka (4), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Chaetodipterus Lacepède, 1802
  2.  ? Ephippeus ?, ?
  3.  ? Ephippus Cuvier, 1816
  4.  ? Parapsettus Steindachner, 1876
  5.  ? Platax Cuvier, 1816
  6.  ? Proteracanthus Albert Günther, 1859
  7.  ? Rhinoprenes Munro, 1964
  8.  ? Tripterodon Playfair in Playfair, Albert Günther, 1867 [1]
  9.  ? Zabidius Whitley, 1930 [2]
  10.  ? Zabidus ?, ? [1]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        34 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Kastuvžuvinės
(Ephippidae)
  10 genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti