FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aristolochiales
Kartuoliečiai

Kartuoliečiai - Aristolochiales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (4), Andora (1), Angilija (3), Argentina (27), Armėnija (1), Australija (7), Austrija (5), Belgija (2), Belizas (10), Beninas (3), Bolivija (39), Bosnija ir Hercegovina (2), Brazilija (66), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (2), Bulgarija (2), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (2), Danija (2), Dominikos Respublika (15), Dramblio Kaulo Krantas (9), Ekvadoras (21), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (2), Filipinai (9), Gabonas (5), Gajana (11), Gana (9), Graikija (11), Gruzija (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (9), Gvinėja (1), Haitis (9), Hondūras (11), Honkongas (1), Indija (7), Indonezija (6), Irakas (1), Iranas (3), Ispanija (10), Italija (8), Izraelis (7), JAV Mergelių salos (3), Jamaika (2), Japonija (35), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (58), Juodkalnija (3), Kambodža (3), Kamerūnas (9), Kanada (2), Kenija (3), Kinija (42), Kipras (2), Kolumbija (34), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (17), Kroatija (4), Kuba (14), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (2), Libanas (2), Liberija (2), Madagaskaras (1), Majotas (2), Makedonija (3), Malaizija (7), Malavis (2), Malis (1), Marokas (2), Martinika (1), Mauricijus (1), Meksika (72), Mianmaras (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Nigerija (8), Nikaragva (9), Norvegija (3), Nyderlandai (2), Omanas (1), Panama (20), Papua Naujoji Gvinėja (5), Paragvajus (18), Peru (38), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (6), Portugalija (4), Prancūzija (14), Prancūzijos Gviana (11), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Rumunija (4), Rusija (4), Saliamono Salos (1), Salvadoras (7), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Serbija (1), Siera Leonė (3), Singapūras (2), Sirija (3), Slovakija (2), Slovėnija (4), Somalis (2), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (5), Tailandas (8), Taivanas (12), Tanzanija (3), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Turkija (22), Ukraina (1), Urugvajus (5), Vanuatu (1), Venesuela (18), Vengrija (2), Vietnamas (10), Vokietija (4), Zambija (2), Zimbabvė (1), Čekija (2), Čilė (2), Šri Lanka (5), Švedija (14), Šveicarija (3). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (3), Nykstantys (4), Pažeidžiami (9).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Aristolochiaceae Juss., 1789 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Kartuoliečiai
(Aristolochiales)
  1 Šeima
([[]])
  3 gentys   43 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti