FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Stellula calliope
Np-calliopehummingbird
Kaliopė
Apsaugos būklė

Kaliopė - Stellula calliope Gould, 1847, kaliopių (Stellula) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Calliope Hummingbird (Stellula calliope) yra labai mažas kolibris ir mažiausias paukštis randamas Kanadoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Šie paukščiai turi blizgiai žalią nugarą, galvutę ir baltas apatines kūno dalis. Jų snapas ir uodega yra palyginti trumpi.Suaugęs patinas turi vyno raudonumo ruoželius ant gerklės, žalius šonus ir tamsią uodegą. Moterys ir nesuaugę paukščiai turi rausvos spalvos šonus, tamsius ruoželius ant gerklės ir tamsią uodegą su baltais galiukais.

Biologija Redaguoti

Jų veisimosi buveinė - atviros krūmuotos vietovės, paprastai dideliame aukštyje. Patelė sukuria atvirą puodelio formos lizdą, spygliuotyje po kabančia šaka. Jie yra migruojantys paukščiai. Paprastai palieka savo veisimosi anksčiau, nei dauguma paukščių.

Mityba Redaguoti

Minta nektaru ir smulkiais vabzdžiais.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Stellula calliope. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
      Rūšis
Kaliopė
(Stellula calliope)
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Kaliopės
(Stellula)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kolibriniai
(Trochilidae)

Išnašos Redaguoti