FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Trichiuridae
Kalavijinės

Kalavijinės - Trichiuridae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Angola (4), Argentina (1), Australija (14), Bahamai (1), Bangladešas (2), Belizas (1), Beninas (2), Bermudai (4), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Danija (2), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (1), Egiptas (2), Ekvadoras (4), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (8), Gabonas (2), Gajana (1), Gambija (1), Gana (2), Gibraltaras (1), Grenlandija (1), Gruzija (1), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (2), Indija (12), Indonezija (8), Irakas (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (6), Italija (2), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (1), Japonija (9), Jemenas (2), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kamerūnas (2), Kanada (7), Kataras (2), Kenija (3), Kinija (9), Kolumbija (6), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (2), Kuba (4), Kuveitas (2), Liberija (2), Madagaskaras (3), Malaizija (6), Marokas (3), Martinika (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (11), Mianmaras (4), Mozambikas (4), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (2), Nikaragva (1), Norvegija (3), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (6), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (1), Portugalija (4), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Rusija (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (3), Siera Leonė (2), Singapūras (5), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (3), Taivanas (11), Tanzanija (2), Togas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (2), Venesuela (3), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (4), Šv. Elenos sala (3)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Aphanopodinae ?, ? [0-0]
  2.  ? Lepidopinae ?, ? [0-0]
  3.  ? Trichiurinae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Aphanopus Lowe, 1839
  2.  ? Assurger ?, ?
  3.  ? Benthodesmus Goode, Bean, 1882
  4.  ? Demissolinea ?, ?
  5.  ? Euoxymetopon ?, ?
  6.  ? Eupleurogrammus ?, ?
  7.  ? Eupleurogramnus ?, ?
  8.  ? Evoxymetopon Gill, 1863
  9.  ? Evoxymetropon ?, ?
  10.  ? Lepidopus ?, ?
  11.  ? Lepturacanthus ?, ?
  12.  ? Tentoriceps Whitley, 1948
  13.  ? Trichiuris ?, ? [?]
  14.  ? Trichiurus Linnaeus, 1758 [13]
  15.  ? Trichyurus ?, ? [1]
  16.  ? Trichurus ?, ? [1]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Trichiuridae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125571 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        78 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Kalavijinės
(Trichiuridae)
  19 genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti