FANDOM

Kalėdų sala

Vietininkas Kalėdų saloje
Angliškai Christmas Island
Vokiškai Weihnachtsinsel (Australien)
Prancūziškai Île Christmas (Australie)
Rusiškai Остров Рождества (Австралия)

Kalėdų sala – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Kalėdų saloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
31
  • 100px|link=Apolemichthys xanthopunctatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apolemichthys xanthopunctatus</td><td class="smwtype_str">Apolemichthys xanthopunctatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
12
  • 100px|link=Arenga listeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arenga listeri</td><td class="smwtype_str">Arenga listeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
42
  • 100px|link=Abutilon listeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon listeri</td><td class="smwtype_str">Abutilon listeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
31
  • 100px|link=Amaurornis phoenicurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaurornis phoenicurus</td><td class="smwtype_str">Amaurornis phoenicurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
11
  • 100px|link=Conus catus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus catus</td><td class="smwtype_str">Conus catus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys3,203
1
  • 100px|link=Rhincodon typus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhincodon typus</td><td class="smwtype_str">Rhincodon typus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ropliai
Ropliai132
1
  • 100px|link=Pelamis platura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pelamis platura</td><td class="smwtype_str">Pelamis platura</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
99
  • 100px|link=Adioryx lepros
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adioryx lepros</td><td class="smwtype_str">Adioryx lepros</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Kalėdų saloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai181
1
  • 100px|link=Baltakrūtis audrašauklis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakrūtis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Pterodroma alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės470
13
  • 100px|link=Adioryx lepros
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės834
2
  • 100px|link=Brotula multibarbata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brotula multibarbata</td><td class="smwtype_str">Brotula multibarbata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
83
  • 100px|link=Amblycirrhitus bimacula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblycirrhitus bimacula</td><td class="smwtype_str">Amblycirrhitus bimacula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
1
  • 100px|link=Ardea sacra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ardea sacra</td><td class="smwtype_str">Ardea sacra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai160
1
  • 100px|link=Cuculus pallidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cuculus pallidus</td><td class="smwtype_str">Cuculus pallidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės551
1
  • 100px|link=Synodus variegatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Synodus variegatus</td><td class="smwtype_str">Synodus variegatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
1
  • 100px|link=Amaurornis phoenicurus
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
6
  • 100px|link=Fregata andrewsi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata andrewsi</td><td class="smwtype_str">Fregata andrewsi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
4
  • 100px|link=Kalėdų salos imperatoriškasis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kalėdų salos imperatoriškasis karvelis</td><td class="smwtype_str">Ducula whartoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes638
5
  • 100px|link=Myctophum affine
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myctophum affine</td><td class="smwtype_str">Myctophum affine</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
10
  • 100px|link=Conus catus
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Rhincodon typus
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai242
2
  • 100px|link=Ninox natalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ninox natalis</td><td class="smwtype_str">Ninox natalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
1
  • 100px|link=Samariscus triocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Samariscus triocellatus</td><td class="smwtype_str">Samariscus triocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,400
5
  • 100px|link=Balistapus undulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balistapus undulatus</td><td class="smwtype_str">Balistapus undulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
2
  • 100px|link=Australinis vanagas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Australinis vanagas</td><td class="smwtype_str">Accipiter fasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės1,385
2
  • 100px|link=Encrasicholina punctifer
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Encrasicholina punctifer</td><td class="smwtype_str">Encrasicholina punctifer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
3
  • 100px|link=Dendrochirus biocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dendrochirus biocellatus</td><td class="smwtype_str">Dendrochirus biocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Pelamis platura
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Doryrhamphus excisus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Doryrhamphus excisus</td><td class="smwtype_str">Doryrhamphus excisus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
8
  • 100px|link=Anous stolidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous stolidus</td><td class="smwtype_str">Anous stolidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės2,294
10
  • 100px|link=Gymnothorax buroensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnothorax buroensis</td><td class="smwtype_str">Gymnothorax buroensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės770
4
  • 100px|link=Exocoetus evolans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Exocoetus evolans</td><td class="smwtype_str">Exocoetus evolans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai504
1
  • 100px|link=Baltapilvė salangana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltapilvė salangana</td><td class="smwtype_str">Collocalia esculenta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
4
  • 100px|link=Eurazinis karklažvirblis, Passer montanus young 200908, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinis karklažvirblis</td><td class="smwtype_str">Passer montanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Kalėdų saloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai2,465
1
  • 100px|link=Arenga listeri
Bervidiečiai
Bervidiečiai8,629
4
  • 100px|link=Asystasia alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asystasia alba</td><td class="smwtype_str">Asystasia alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
2
  • 100px|link=Jacquemontia paniculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Jacquemontia paniculata</td><td class="smwtype_str">Jacquemontia paniculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
4
  • 100px|link=Abutilon listeri
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
6
  • 100px|link=Castilla elastica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Castilla elastica</td><td class="smwtype_str">Castilla elastica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Planchonella duclitan
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Planchonella duclitan</td><td class="smwtype_str">Planchonella duclitan</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
8
  • 100px|link=Brachypeza archytas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brachypeza archytas</td><td class="smwtype_str">Brachypeza archytas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
5
  • 100px|link=Basella alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Basella alba</td><td class="smwtype_str">Basella alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
6
  • 100px|link=Acalypha lanceolata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha lanceolata</td><td class="smwtype_str">Acalypha lanceolata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai2,594
1
  • 100px|link=Cassytha filiformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassytha filiformis</td><td class="smwtype_str">Cassytha filiformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
3
  • 100px|link=Allophylus cobbe
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allophylus cobbe</td><td class="smwtype_str">Allophylus cobbe</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
1
  • 100px|link=Vitex trifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vitex trifolia</td><td class="smwtype_str">Vitex trifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pipiriečiai
Pipiriečiai1,992
1
  • 100px|link=Peperomia laevifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Peperomia laevifolia</td><td class="smwtype_str">Peperomia laevifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
1
  • 100px|link=Entada rheedii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Entada rheedii</td><td class="smwtype_str">Entada rheedii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
3
  • 100px|link=Aidia racemosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aidia racemosa</td><td class="smwtype_str">Aidia racemosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai135
2
  • 100px|link=Bruguiera gymnorhiza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bruguiera gymnorhiza</td><td class="smwtype_str">Bruguiera gymnorhiza</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
3
  • 100px|link=Eragrostis parviflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eragrostis parviflora</td><td class="smwtype_str">Eragrostis parviflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai3,514
2
  • 100px|link=Pachygone ovata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pachygone ovata</td><td class="smwtype_str">Pachygone ovata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.