FANDOM

Kaimanų salos
Flag of the Cayman Islands
LocationCaymanIslands
Vietininkas Kaimanų salose
Angliškai Cayman Islands
Vokiškai Kaimaninseln
Prancūziškai Îles Caïmans
Rusiškai Каймановы острова

Kaimanų salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Kaimanų salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
1
  • 100px|link=Alvaradoa amorphoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alvaradoa amorphoides</td><td class="smwtype_str">Alvaradoa amorphoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
27
  • 100px|link=Abudefduf taurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf taurus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf taurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
18
  • 100px|link=Chordifex chaunocoleus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordifex chaunocoleus</td><td class="smwtype_str">Chordifex chaunocoleus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
89
  • 100px|link=Aegiphila caymanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegiphila caymanensis</td><td class="smwtype_str">Aegiphila caymanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
178
  • 100px|link=Actitis macularius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actitis macularius</td><td class="smwtype_str">Actitis macularius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
103
  • 100px|link=Acmaea hamillei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acmaea hamillei</td><td class="smwtype_str">Acmaea hamillei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Carcharhinus falciformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus falciformis</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus falciformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ropliai
Ropliai120
4
  • 100px|link=Caretta caretta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caretta caretta</td><td class="smwtype_str">Caretta caretta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
144
  • 100px|link=Acanthemblemaria aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthemblemaria aspera</td><td class="smwtype_str">Acanthemblemaria aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Kaimanų salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Atherinomorus stipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus stipes</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus stipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Atogrąžinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atogrąžinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus lherminieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
10
  • 100px|link=Anoplogaster cornuta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anoplogaster cornuta</td><td class="smwtype_str">Anoplogaster cornuta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
3
  • 100px|link=Carapus bermudensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carapus bermudensis</td><td class="smwtype_str">Carapus bermudensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
11
  • 100px|link=Alaba incerta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alaba incerta</td><td class="smwtype_str">Alaba incerta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
3
  • 100px|link=Acteocina canaliculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acteocina canaliculata</td><td class="smwtype_str">Acteocina canaliculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Crocodylia
Crocodylia0
1
  • 100px|link=Crocodylus acutus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crocodylus acutus</td><td class="smwtype_str">Crocodylus acutus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
8
  • 100px|link=Cyprinodon variegatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyprinodon variegatus</td><td class="smwtype_str">Cyprinodon variegatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Elopiformes
Elopiformes2
1
  • 100px|link=Megalops atlanticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Megalops atlanticus</td><td class="smwtype_str">Megalops atlanticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
105
  • 100px|link=Abudefduf taurus
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phoenicopterus ruber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus ruber</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus ruber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
15
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Coccyzus americanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccyzus americanus</td><td class="smwtype_str">Coccyzus americanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
1
  • 100px|link=Synodus synodus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Synodus synodus</td><td class="smwtype_str">Synodus synodus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Bahaminis tamsianugaris genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bahaminis tamsianugaris genys</td><td class="smwtype_str">Melanerpes superciliaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Aramus guarauna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aramus guarauna</td><td class="smwtype_str">Aramus guarauna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
3
  • 100px|link=Acyrtops beryllinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acyrtops beryllinus</td><td class="smwtype_str">Acyrtops beryllinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Fregata magnificens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata magnificens</td><td class="smwtype_str">Fregata magnificens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Antilinė zenaida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė zenaida</td><td class="smwtype_str">Zenaida aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
1
  • 100px|link=Carcharhinus falciformis
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
2
  • 100px|link=Antennarius multiocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius multiocellatus</td><td class="smwtype_str">Antennarius multiocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Podilymbus podiceps, PodilymbusPodiceps 6869, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Podilymbus podiceps</td><td class="smwtype_str">Podilymbus podiceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Chordeiles gundlachii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordeiles gundlachii</td><td class="smwtype_str">Chordeiles gundlachii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
1
  • 100px|link=Mugil trichodon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mugil trichodon</td><td class="smwtype_str">Mugil trichodon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Myctophiformes
Myctophiformes387
1
  • 100px|link=Myctophum nitidulum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myctophum nitidulum</td><td class="smwtype_str">Myctophum nitidulum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
31
  • 100px|link=Anachis catenata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anachis catenata</td><td class="smwtype_str">Anachis catenata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Kubinė amazonė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kubinė amazonė</td><td class="smwtype_str">Amazona leucocephala</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Balinė pelėda, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinė pelėda</td><td class="smwtype_str">Asio flammeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
2
  • 100px|link=Bothus lunatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus lunatus</td><td class="smwtype_str">Bothus lunatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
13
  • 100px|link=Balistes capriscus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balistes capriscus</td><td class="smwtype_str">Balistes capriscus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Amerikinis kregždinis peslys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amerikinis kregždinis peslys</td><td class="smwtype_str">Elanoides forficatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
3
  • 100px|link=Harengula humeralis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Harengula humeralis</td><td class="smwtype_str">Harengula humeralis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
5
  • 100px|link=Dactylopterus volitans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylopterus volitans</td><td class="smwtype_str">Dactylopterus volitans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
42
  • 100px|link=Actitis macularius
  • pilnas sąrašas
Testudines
Testudines10
3
  • 100px|link=Caretta caretta
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
6
  • 100px|link=Anguilla rostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anguilla rostrata</td><td class="smwtype_str">Anguilla rostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
6
  • 100px|link=Cheilopogon heterurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon heterurus</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon heterurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Keršasis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Keršasis tulžys</td><td class="smwtype_str">Megaceryle alcyon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
63
  • 100px|link=Ammodramus savannarum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammodramus savannarum</td><td class="smwtype_str">Ammodramus savannarum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
14
  • 100px|link=Amerikinė cyplė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amerikinė cyplė</td><td class="smwtype_str">Anas americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Kaimanų salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Alvaradoa amorphoides
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Coccothrinax proctorii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccothrinax proctorii</td><td class="smwtype_str">Coccothrinax proctorii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
4
  • 100px|link=Baccharis dioica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baccharis dioica</td><td class="smwtype_str">Baccharis dioica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
3
  • 100px|link=Agalinis kingsii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agalinis kingsii</td><td class="smwtype_str">Agalinis kingsii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
1
  • 100px|link=Hohenbergia caymanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hohenbergia caymanensis</td><td class="smwtype_str">Hohenbergia caymanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
5
  • 100px|link=Jacquemontia havanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Jacquemontia havanensis</td><td class="smwtype_str">Jacquemontia havanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
4
  • 100px|link=Gossypium hirsutum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gossypium hirsutum</td><td class="smwtype_str">Gossypium hirsutum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Trema lamarckiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Trema lamarckiana</td><td class="smwtype_str">Trema lamarckiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
2
  • 100px|link=Pouteria campechiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pouteria campechiana</td><td class="smwtype_str">Pouteria campechiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
1
  • 100px|link=Chrysobalanus icaco
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysobalanus icaco</td><td class="smwtype_str">Chrysobalanus icaco</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
3
  • 100px|link=Encyclia kingsii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Encyclia kingsii</td><td class="smwtype_str">Encyclia kingsii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Allamanda cathartica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allamanda cathartica</td><td class="smwtype_str">Allamanda cathartica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
3
  • 100px|link=Boerhavia coccinea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boerhavia coccinea</td><td class="smwtype_str">Boerhavia coccinea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Bacopa monnieri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bacopa monnieri</td><td class="smwtype_str">Bacopa monnieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
2
  • 100px|link=Capparis cynophallophora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capparis cynophallophora</td><td class="smwtype_str">Capparis cynophallophora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
7
  • 100px|link=Argythamnia proctorii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argythamnia proctorii</td><td class="smwtype_str">Argythamnia proctorii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Crinum zeylanicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crinum zeylanicum</td><td class="smwtype_str">Crinum zeylanicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Canella winterana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canella winterana</td><td class="smwtype_str">Canella winterana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
4
  • 100px|link=Conocarpus erectus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conocarpus erectus</td><td class="smwtype_str">Conocarpus erectus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
10
  • 100px|link=Amyris elemifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amyris elemifera</td><td class="smwtype_str">Amyris elemifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
4
  • 100px|link=Passiflora cupraea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Passiflora cupraea</td><td class="smwtype_str">Passiflora cupraea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
9
  • 100px|link=Aegiphila caymanensis
  • pilnas sąrašas
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
2
  • 100px|link=Peperomia magnoliifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Peperomia magnoliifolia</td><td class="smwtype_str">Peperomia magnoliifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
9
  • 100px|link=Bauhinia divaricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bauhinia divaricata</td><td class="smwtype_str">Bauhinia divaricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
1
  • 100px|link=Bredemeyera martiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bredemeyera martiana</td><td class="smwtype_str">Bredemeyera martiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
1
  • 100px|link=Jacquinia keyensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Jacquinia keyensis</td><td class="smwtype_str">Jacquinia keyensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
7
  • 100px|link=Catesbaea parviflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Catesbaea parviflora</td><td class="smwtype_str">Catesbaea parviflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
2
  • 100px|link=Chordifex chaunocoleus
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
1
  • 100px|link=Eriogonum acaule
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriogonum acaule</td><td class="smwtype_str">Eriogonum acaule</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Crossopetalum uragoga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crossopetalum uragoga</td><td class="smwtype_str">Crossopetalum uragoga</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
9
  • 100px|link=Cyperus ligularis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyperus ligularis</td><td class="smwtype_str">Cyperus ligularis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
4
  • 100px|link=Cissus microcarpa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cissus microcarpa</td><td class="smwtype_str">Cissus microcarpa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.