FANDOM

Jungtiniai Arabų Emyratai
Flag of the United Arab Emirates
LocationUnitedArabEmirates
Vietininkas Jungtiniuose Arabų Emyratuose
Angliškai United Arab Emirates
Vokiškai Vereinigte Arabische Emirate
Prancūziškai Émirats arabes unis
Rusiškai Объединённые Арабские Эмираты

Jungtiniai Arabų Emyratai – šalies gyvoji gamta: augalai, reljefas

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Jungtiniuose Arabų Emyratuose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
6
  • 100px|link=Alyvinis ciklopinis ešerys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyvinis ciklopinis ešerys</td><td class="smwtype_str">Pseudochromis olivaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
38
  • 100px|link=Aeluropus lagopoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aeluropus lagopoides</td><td class="smwtype_str">Aeluropus lagopoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
122
  • 100px|link=Abutilon hirtum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon hirtum</td><td class="smwtype_str">Abutilon hirtum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
212
  • 100px|link=Acridotheres ginginianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridotheres ginginianus</td><td class="smwtype_str">Acridotheres ginginianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
14
  • 100px|link=Bursa granularis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bursa granularis</td><td class="smwtype_str">Bursa granularis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
3
  • 100px|link=Eugaleus omanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eugaleus omanensis</td><td class="smwtype_str">Eugaleus omanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Hydrophis cyanocinctus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hydrophis cyanocinctus</td><td class="smwtype_str">Hydrophis cyanocinctus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
55
  • 100px|link=Antennablennius hypenetes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennablennius hypenetes</td><td class="smwtype_str">Antennablennius hypenetes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
2
  • 100px|link=Balaenoptera musculus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaenoptera musculus</td><td class="smwtype_str">Balaenoptera musculus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Jungtiniuose Arabų Emyratuose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Atherinomorus lacunosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus lacunosus</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus lacunosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
5
  • 100px|link=Cerithidea cingulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithidea cingulata</td><td class="smwtype_str">Cerithidea cingulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
2
  • 100px|link=Balaenoptera musculus
  • pilnas sąrašas
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Aphanius dispar
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphanius dispar</td><td class="smwtype_str">Aphanius dispar</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
41
  • 100px|link=Alyvinis ciklopinis ešerys
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Phoenicopterus roseus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus roseus</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus roseus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
16
  • 100px|link=Ardeola grayii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ardeola grayii</td><td class="smwtype_str">Ardeola grayii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
2
  • 100px|link=Saurida longimanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida longimanus</td><td class="smwtype_str">Saurida longimanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Fulica atra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica atra</td><td class="smwtype_str">Fulica atra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Pietinis purplelis, Balkáni Gerle fészek, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pietinis purplelis</td><td class="smwtype_str">Streptopelia decaocto</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
2
  • 100px|link=Eugaleus omanensis
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
3
  • 100px|link=Ausuotasis kragas, Podiceps cristatus 1 (Lukasz Lukasik), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ausuotasis kragas</td><td class="smwtype_str">Podiceps cristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Caprimulgus aegyptius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus aegyptius</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus aegyptius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
4
  • 100px|link=Conus comatosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus comatosa</td><td class="smwtype_str">Conus comatosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Rhincodon typus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhincodon typus</td><td class="smwtype_str">Rhincodon typus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Aleksandro žieduotoji papūga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aleksandro žieduotoji papūga</td><td class="smwtype_str">Psittacula eupatria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Arnoglossus tapeinosoma
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnoglossus tapeinosoma</td><td class="smwtype_str">Arnoglossus tapeinosoma</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Afrikinis ausuotasis grifas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis ausuotasis grifas</td><td class="smwtype_str">Torgos tracheliotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
7
  • 100px|link=Dussumieria acuta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dussumieria acuta</td><td class="smwtype_str">Dussumieria acuta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
4
  • 100px|link=Platycephalus nigripinnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Platycephalus nigripinnis</td><td class="smwtype_str">Platycephalus nigripinnis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Hydrophis cyanocinctus
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
63
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
2
  • 100px|link=Ichthyapus omanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ichthyapus omanensis</td><td class="smwtype_str">Ichthyapus omanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Arabinė stepinė kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arabinė stepinė kurapka</td><td class="smwtype_str">Ammoperdix heyi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
1
  • 100px|link=Hyporhamphus dussumieri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyporhamphus dussumieri</td><td class="smwtype_str">Hyporhamphus dussumieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Blyškusis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Blyškusis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus pallidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šamažuvės
Šamažuvės836
1
  • 100px|link=Plotosus lineatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plotosus lineatus</td><td class="smwtype_str">Plotosus lineatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Baltakaklis todiramfas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakaklis todiramfas</td><td class="smwtype_str">Todiramphus chloris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
77
  • 100px|link=Acridotheres ginginianus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Didžioji antis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji antis</td><td class="smwtype_str">Anas platyrhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Jungtiniuose Arabų Emyratuose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Phoenix dactylifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenix dactylifera</td><td class="smwtype_str">Phoenix dactylifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
8
  • 100px|link=Asteriscus graveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asteriscus graveolens</td><td class="smwtype_str">Asteriscus graveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
2
  • 100px|link=Cleome brachycarpa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome brachycarpa</td><td class="smwtype_str">Cleome brachycarpa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
4
  • 100px|link=Barleria farinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barleria farinosa</td><td class="smwtype_str">Barleria farinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
2
  • 100px|link=Schwenkia lateriflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schwenkia lateriflora</td><td class="smwtype_str">Schwenkia lateriflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
2
  • 100px|link=Abutilon hirtum
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
3
  • 100px|link=Ficus carica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ficus carica</td><td class="smwtype_str">Ficus carica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
1
  • 100px|link=Cymodocea serrulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cymodocea serrulata</td><td class="smwtype_str">Cymodocea serrulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Manilkara zapota
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Manilkara zapota</td><td class="smwtype_str">Manilkara zapota</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
5
  • 100px|link=Calotropis procera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calotropis procera</td><td class="smwtype_str">Calotropis procera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
13
  • 100px|link=Aerva javanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aerva javanica</td><td class="smwtype_str">Aerva javanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
12
  • 100px|link=Brassica tournefortii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brassica tournefortii</td><td class="smwtype_str">Brassica tournefortii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
6
  • 100px|link=Andrachne aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne aspera</td><td class="smwtype_str">Andrachne aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
3
  • 100px|link=Asphodelus tenuifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asphodelus tenuifolius</td><td class="smwtype_str">Asphodelus tenuifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
1
  • 100px|link=Linum usitatissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum usitatissimum</td><td class="smwtype_str">Linum usitatissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
2
  • 100px|link=Dicranolepis vestita
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dicranolepis vestita</td><td class="smwtype_str">Dicranolepis vestita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
8
  • 100px|link=Cardiospermum halicacabum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cardiospermum halicacabum</td><td class="smwtype_str">Cardiospermum halicacabum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
2
  • 100px|link=Frankenia pulverulenta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Frankenia pulverulenta</td><td class="smwtype_str">Frankenia pulverulenta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
16
  • 100px|link=Arnebia hispidissima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnebia hispidissima</td><td class="smwtype_str">Arnebia hispidissima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
1
  • 100px|link=Limonium axillare
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Limonium axillare</td><td class="smwtype_str">Limonium axillare</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
13
  • 100px|link=Astragalus schimperi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astragalus schimperi</td><td class="smwtype_str">Astragalus schimperi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
4
  • 100px|link=Acridocarpus orientalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridocarpus orientalis</td><td class="smwtype_str">Acridocarpus orientalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
2
  • 100px|link=Androsace sarmentosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace sarmentosa</td><td class="smwtype_str">Androsace sarmentosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
6
  • 100px|link=Argostemma maquilingense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma maquilingense</td><td class="smwtype_str">Argostemma maquilingense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
1
  • 100px|link=Calligonum membranaceum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calligonum membranaceum</td><td class="smwtype_str">Calligonum membranaceum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
3
  • 100px|link=Erodium laciniatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium laciniatum</td><td class="smwtype_str">Erodium laciniatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
33
  • 100px|link=Aeluropus lagopoides
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
3
  • 100px|link=Anemone patula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anemone patula</td><td class="smwtype_str">Anemone patula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Cissus quadrangularis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cissus quadrangularis</td><td class="smwtype_str">Cissus quadrangularis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.