FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Juglandaceae
Walnut-tree 20041012 2599
Juglandaceae

? Juglandaceae DC., Perleb, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Juglandales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Albanija (1), Andora (1), Argentina (3), Armėnija (1), Australija (9), Austrija (3), Azerbaidžanas (2), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Belgija (1), Bolivija (3), Brazilija (1), Bulgarija (1), Danija (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Estija (2), Filipinai (7), Graikija (1), Gruzija (3), Gvatemala (6), Hondūras (3), Indija (3), Indonezija (5), Ispanija (8), Italija (3), Izraelis (2), Japonija (9), Jungtinė Karalystė (8), Jungtinės Amerikos Valstijos (29), Kambodža (2), Kanada (8), Kazachija (1), Kinija (15), Kirgizija (1), Kolumbija (3), Kosta Rika (10), Laosas (2), Latvija (1), Lenkija (8), Libanas (1), Liuksemburgas (1), Malaizija (5), Marokas (1), Meksika (16), Moldavija (1), Naujoji Zelandija (7), Nepalas (3), Nikaragva (3), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (2), Pietų Korėja (4), Portugalija (1), Prancūzija (7), Rumunija (1), Rusija (4), Salvadoras (2), Slovakija (1), Slovėnija (2), Suomija (1), Tailandas (3), Taivanas (6), Ukraina (4), Uzbekija (1), Venesuela (2), Vengrija (1), Vietnamas (10), Vokietija (13), Čekija (1), Čilė (1), Švedija (9), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (3), Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (4).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Alfaroa ?, ?
  2. Karija - Carya Nutt., ?
  3.  ? Cyclocarya ?, ?
  4.  ? Engelhardia ?, ?
  5.  ? Engelhardtia ?, ?
  6.  ? Hicoria ?, ?
  7.  ? Hicorius ?, ?
  8. Riešutmedis - Juglans L., ?
  9. Smuklenis - Oreomunnea ?, ?
  10.  ? Platycarya ?, ?
  11. Pterokarija - Pterocarya Kunth, ?
  12. Skriemulas - Rhoiptelea ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Eilė
Riešutmediečiai
(Juglandales)
   
        39 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Juglandaceae)
  3 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti