FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pterodroma caribbaea
Pterodroma caribbaea
Pterodroma caribbaea2
Jamaikos audrašauklis
Apsaugos būklė

Jamaikos audrašauklis - Pterodroma caribbaea Carte, 1866, chordinių (Chordata) tipo paukščių (Aves) klasės audrašauklinių paukščių (Procellariiformes) būrio audrašauklinių (Procellariidae) šeimos trumpasnapių audrašauklių (Pterodroma) genties rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Apie 40 centimetrų dydžio. Sparnų ilgis 267-284 mm, snapo ilgis nuo 29,1 iki 32,6 mm, uodegos ilgis - nuo 107,1 iki 119,9 mm. Daugiausia rudos spalvos. Gerklės, ir kai kuriose apatinėse pilvo dalyse, būna ryškesnės spalvos. Uodegos plunksnos baltos, rudos spalvos. Snapas, kojos ir pėdos juodos. Akys tamsios.

Biologija Redaguoti

Tikriausiai nakties paukštis. Veisiami kalnuose Jamaikos rytuose iki 1600 m aukštyje kalnų miškuose. Poravimosi ir perėjimo laikotarpis tarp spalio ir gruodžio mėn.

Mityba Redaguoti

Minta daugiausia žuvimis.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Pterodroma caribbaea. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Brooke, M. De L. (2004) Albatrosses and petrels across the world. Oxford: Oxford University Press.
  • Pterodroma hasitata (Sibley and Monroe 1990, 1993) has been split into P. hasitata and P. caribbaea following Brooke (2004).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos   dar 29 rūšys
       
  Būrys
Audrašaukliniai paukščiai
(Procellariiformes)
    Gentis
Trumpasnapiai audrašaukliai
(Pterodroma)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Audrašaukliniai
(Procellariidae)
    Rūšis
Jamaikos audrašauklis
(Pterodroma caribbaea)
           
  dar 27 būriai   dar 13 genčių  

Išnašos Redaguoti