FANDOM

JAV mažosios salos

Vietininkas JAV mažosiose salose

JAV mažosios salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta JAV mažosiose salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
91
  • 100px|link=Abudefduf abdominalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf abdominalis</td><td class="smwtype_str">Abudefduf abdominalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
45
  • 100px|link=Acriopsis liliifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acriopsis liliifolia</td><td class="smwtype_str">Acriopsis liliifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
123
  • 100px|link=Abutilon indicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon indicum</td><td class="smwtype_str">Abutilon indicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
79
  • 100px|link=Acridotheres tristis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridotheres tristis</td><td class="smwtype_str">Acridotheres tristis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
37
  • 100px|link=Bistolida stolida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bistolida stolida</td><td class="smwtype_str">Bistolida stolida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
6
  • 100px|link=Aulohalaelurus labiosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulohalaelurus labiosus</td><td class="smwtype_str">Aulohalaelurus labiosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Varanus indicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Varanus indicus</td><td class="smwtype_str">Varanus indicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
408
  • 100px|link=Acanthemblemaria harpeza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthemblemaria harpeza</td><td class="smwtype_str">Acanthemblemaria harpeza</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
3
  • 100px|link=Mesoplodon densirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mesoplodon densirostris</td><td class="smwtype_str">Mesoplodon densirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta JAV mažosiose salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Albuliformes
Albuliformes18
1
  • 100px|link=Albula vulpes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albula vulpes</td><td class="smwtype_str">Albula vulpes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Melanorhinus microps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Melanorhinus microps</td><td class="smwtype_str">Melanorhinus microps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Baltanugaris albatrosas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltanugaris albatrosas</td><td class="smwtype_str">Phoebastria albatrus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
17
  • 100px|link=Holocentrus adscensionis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Holocentrus adscensionis</td><td class="smwtype_str">Holocentrus adscensionis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
7
  • 100px|link=Brotula multibarbata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brotula multibarbata</td><td class="smwtype_str">Brotula multibarbata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Clypeomorus brevis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clypeomorus brevis</td><td class="smwtype_str">Clypeomorus brevis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
3
  • 100px|link=Mesoplodon densirostris
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
323
  • 100px|link=Abudefduf abdominalis
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Crotophaga ani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crotophaga ani</td><td class="smwtype_str">Crotophaga ani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
2
  • 100px|link=Saurida gracilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida gracilis</td><td class="smwtype_str">Saurida gracilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Gallirallus owstoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gallirallus owstoni</td><td class="smwtype_str">Gallirallus owstoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
9
  • 100px|link=Acyrtops beryllina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acyrtops beryllina</td><td class="smwtype_str">Acyrtops beryllina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Fregata ariel
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata ariel</td><td class="smwtype_str">Fregata ariel</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Baltagurklis vištinis karvelis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltagurklis vištinis karvelis</td><td class="smwtype_str">Gallicolumba xanthonura</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
3
  • 100px|link=Aulohalaelurus labiosus
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
5
  • 100px|link=Antennarius coccineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius coccineus</td><td class="smwtype_str">Antennarius coccineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
7
  • 100px|link=Crenimugil crenilabis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crenimugil crenilabis</td><td class="smwtype_str">Crenimugil crenilabis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
6
  • 100px|link=Ceratoscopelus warmingii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratoscopelus warmingii</td><td class="smwtype_str">Ceratoscopelus warmingii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
7
  • 100px|link=Conus flavidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus flavidus</td><td class="smwtype_str">Conus flavidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
5
  • 100px|link=Bothus lunatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus lunatus</td><td class="smwtype_str">Bothus lunatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
23
  • 100px|link=Arothron hispidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron hispidus</td><td class="smwtype_str">Arothron hispidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
2
  • 100px|link=Manta birostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Manta birostris</td><td class="smwtype_str">Manta birostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Tūbuotasis suopis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tūbuotasis suopis</td><td class="smwtype_str">Buteo lagopus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
21
  • 100px|link=Caracanthus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus maculatus</td><td class="smwtype_str">Caracanthus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
1
  • 100px|link=Euprotomicrus bispinatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euprotomicrus bispinatus</td><td class="smwtype_str">Euprotomicrus bispinatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Varanus indicus
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
8
  • 100px|link=Aulostomus chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus chinensis</td><td class="smwtype_str">Aulostomus chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
29
  • 100px|link=Aethia cristatella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aethia cristatella</td><td class="smwtype_str">Aethia cristatella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
47
  • 100px|link=Ahlia egmontis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ahlia egmontis</td><td class="smwtype_str">Ahlia egmontis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Bankivinė višta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bankivinė višta</td><td class="smwtype_str">Gallus gallus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
12
  • 100px|link=Cheilopogon melanurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon melanurus</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon melanurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Guaminis erodramas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guaminis erodramas</td><td class="smwtype_str">Aerodramus bartschi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
5
  • 100px|link=Astronesthes nigroides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astronesthes nigroides</td><td class="smwtype_str">Astronesthes nigroides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
14
  • 100px|link=Acridotheres tristis
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Anas laysanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anas laysanensis</td><td class="smwtype_str">Anas laysanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta JAV mažosiose salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Thrinax radiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thrinax radiata</td><td class="smwtype_str">Thrinax radiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Lemna aequinoctialis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lemna aequinoctialis</td><td class="smwtype_str">Lemna aequinoctialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
7
  • 100px|link=Bidens alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bidens alba</td><td class="smwtype_str">Bidens alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
2
  • 100px|link=Cleome gynandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome gynandra</td><td class="smwtype_str">Cleome gynandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
2
  • 100px|link=Eremophila latrobei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eremophila latrobei</td><td class="smwtype_str">Eremophila latrobei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
7
  • 100px|link=Cuscuta campestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cuscuta campestris</td><td class="smwtype_str">Cuscuta campestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
9
  • 100px|link=Abutilon indicum
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
5
  • 100px|link=Artocarpus mariannensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artocarpus mariannensis</td><td class="smwtype_str">Artocarpus mariannensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
5
  • 100px|link=Chrysophyllum boivinianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysophyllum boivinianum</td><td class="smwtype_str">Chrysophyllum boivinianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
17
  • 100px|link=Acriopsis liliifolia
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
4
  • 100px|link=Alyxia stellata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyxia stellata</td><td class="smwtype_str">Alyxia stellata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Salix araeostachya
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix araeostachya</td><td class="smwtype_str">Salix araeostachya</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
17
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
7
  • 100px|link=Acalypha amentacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha amentacea</td><td class="smwtype_str">Acalypha amentacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lecythidales
Lecythidales0
1
  • 100px|link=Barringtonia asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barringtonia asiatica</td><td class="smwtype_str">Barringtonia asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
1
  • 100px|link=Hymenocallis latifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hymenocallis latifolia</td><td class="smwtype_str">Hymenocallis latifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Annona muricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annona muricata</td><td class="smwtype_str">Annona muricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
1
  • 100px|link=Eugenia axillaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eugenia axillaris</td><td class="smwtype_str">Eugenia axillaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai0
8
  • 100px|link=Amyris balsamifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amyris balsamifera</td><td class="smwtype_str">Amyris balsamifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
5
  • 100px|link=Citrullus lanatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus lanatus</td><td class="smwtype_str">Citrullus lanatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
7
  • 100px|link=Bourreria ovata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bourreria ovata</td><td class="smwtype_str">Bourreria ovata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
1
  • 100px|link=Freycinetia reineckei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Freycinetia reineckei</td><td class="smwtype_str">Freycinetia reineckei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
13
  • 100px|link=Aeschynomene americana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aeschynomene americana</td><td class="smwtype_str">Aeschynomene americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
1
  • 100px|link=Clavija mezii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clavija mezii</td><td class="smwtype_str">Clavija mezii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
7
  • 100px|link=Erithalis fruticosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erithalis fruticosa</td><td class="smwtype_str">Erithalis fruticosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
1
  • 100px|link=Cassipourea malosana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassipourea malosana</td><td class="smwtype_str">Cassipourea malosana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Coccoloba diversifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccoloba diversifolia</td><td class="smwtype_str">Coccoloba diversifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
2
  • 100px|link=Osmoxylon oliveri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Osmoxylon oliveri</td><td class="smwtype_str">Osmoxylon oliveri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Schoepfia obovata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schoepfia obovata</td><td class="smwtype_str">Schoepfia obovata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Oxalis corniculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oxalis corniculata</td><td class="smwtype_str">Oxalis corniculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
24
  • 100px|link=Bothriochloa pertusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothriochloa pertusa</td><td class="smwtype_str">Bothriochloa pertusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
3
  • 100px|link=Aconitum azumiense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum azumiense</td><td class="smwtype_str">Aconitum azumiense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
3
  • 100px|link=Cissus verticillata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cissus verticillata</td><td class="smwtype_str">Cissus verticillata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.