FANDOM

Indijos Vandenyno Britų Sritis

Vietininkas Indijos Vandenyno Britų Srityse
Angliškai British Indian Ocean Territory
Vokiškai Britisches Territorium im Indischen Ozean
Prancūziškai Territoire britannique de l'océan Indien
Rusiškai Британская территория в Индийском океане

Indijos Vandenyno Britų Sritis – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Indijos Vandenyno Britų Srityse aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
140
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf septemfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf septemfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
11
  • 100px|link=Bambusa vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bambusa vulgaris</td><td class="smwtype_str">Bambusa vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
16
  • 100px|link=Albizia lebbeck
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albizia lebbeck</td><td class="smwtype_str">Albizia lebbeck</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
9
  • 100px|link=Acridotheres tristis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridotheres tristis</td><td class="smwtype_str">Acridotheres tristis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
41
  • 100px|link=Bistolida ursellus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bistolida ursellus</td><td class="smwtype_str">Bistolida ursellus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
9
  • 100px|link=Carcharhinus albimarginatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus albimarginatus</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus albimarginatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Eretmochelys imbricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eretmochelys imbricata</td><td class="smwtype_str">Eretmochelys imbricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
559
  • 100px|link=Acanthurus nigricaudus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthurus nigricaudus</td><td class="smwtype_str">Acanthurus nigricaudus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Indijos Vandenyno Britų Srityse aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Albuliformes
Albuliformes18
1
  • 100px|link=Albula vulpes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albula vulpes</td><td class="smwtype_str">Albula vulpes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
3
  • 100px|link=Atherinomorus lacunosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus lacunosus</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus lacunosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
27
  • 100px|link=Myripristis adusta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myripristis adusta</td><td class="smwtype_str">Myripristis adusta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
8
  • 100px|link=Brosmophyciops pautzkei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brosmophyciops pautzkei</td><td class="smwtype_str">Brosmophyciops pautzkei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
6
  • 100px|link=Cerithium columna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium columna</td><td class="smwtype_str">Cerithium columna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
500
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Butorides striatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Butorides striatus</td><td class="smwtype_str">Butorides striatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
5
  • 100px|link=Saurida gracilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida gracilis</td><td class="smwtype_str">Saurida gracilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
1
  • 100px|link=Lepadichthys bolini
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lepadichthys bolini</td><td class="smwtype_str">Lepadichthys bolini</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gonorhynchiformes
Gonorhynchiformes14
1
  • 100px|link=Chanos chanos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chanos chanos</td><td class="smwtype_str">Chanos chanos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Madagaskarinis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Madagaskarinis purplelis</td><td class="smwtype_str">Streptopelia picturata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
4
  • 100px|link=Carcharhinus albimarginatus
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
3
  • 100px|link=Antennarius coccineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius coccineus</td><td class="smwtype_str">Antennarius coccineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
3
  • 100px|link=Crenimugil crenilabis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crenimugil crenilabis</td><td class="smwtype_str">Crenimugil crenilabis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
19
  • 100px|link=Cantharus undosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cantharus undosus</td><td class="smwtype_str">Cantharus undosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Nebrius ferrugineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nebrius ferrugineus</td><td class="smwtype_str">Nebrius ferrugineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
6
  • 100px|link=Aseraggodes diringeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aseraggodes diringeri</td><td class="smwtype_str">Aseraggodes diringeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
29
  • 100px|link=Arothron meleagris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron meleagris</td><td class="smwtype_str">Arothron meleagris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
4
  • 100px|link=Dasyatis purpureus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dasyatis purpureus</td><td class="smwtype_str">Dasyatis purpureus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
2
  • 100px|link=Spratelloides delicatulus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Spratelloides delicatulus</td><td class="smwtype_str">Spratelloides delicatulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
31
  • 100px|link=Caracanthus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus maculatus</td><td class="smwtype_str">Caracanthus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
12
  • 100px|link=Aulostomus chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus chinensis</td><td class="smwtype_str">Aulostomus chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Arenaria interpres
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arenaria interpres</td><td class="smwtype_str">Arenaria interpres</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Testudines
Testudines10
1
  • 100px|link=Eretmochelys imbricata
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
63
  • 100px|link=Anarchias allardicei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anarchias allardicei</td><td class="smwtype_str">Anarchias allardicei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
2
  • 100px|link=Hyporhamphus affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyporhamphus affinis</td><td class="smwtype_str">Hyporhamphus affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
2
  • 100px|link=Argyropelecus sladeni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus sladeni</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus sladeni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
2
  • 100px|link=Acridotheres tristis
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Indijos Vandenyno Britų Srityse aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Bulviečiai
Bulviečiai0
1
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
4
  • 100px|link=Gossypium hirsutum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gossypium hirsutum</td><td class="smwtype_str">Gossypium hirsutum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Calandrinia translucens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calandrinia translucens</td><td class="smwtype_str">Calandrinia translucens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
1
  • 100px|link=Mercurialis perennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mercurialis perennis</td><td class="smwtype_str">Mercurialis perennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
1
  • 100px|link=Commelina diffusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina diffusa</td><td class="smwtype_str">Commelina diffusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Scadoxus multiflorus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scadoxus multiflorus</td><td class="smwtype_str">Scadoxus multiflorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
5
  • 100px|link=Albizia lebbeck
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
2
  • 100px|link=Morinda citrifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Morinda citrifolia</td><td class="smwtype_str">Morinda citrifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Chordifex chaunocoleus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordifex chaunocoleus</td><td class="smwtype_str">Chordifex chaunocoleus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
1
  • 100px|link=Polygonella myriophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygonella myriophylla</td><td class="smwtype_str">Polygonella myriophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
7
  • 100px|link=Bambusa vulgaris
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.