FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rallus
Rallus aquaticus
Ilgasnapės vištelės

Ilgasnapės vištelės - Rallus Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Gruiformes) būrio (Rallidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Albanija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Baltarusija (1), Belgija (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Estija (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Gajana (1), Graikija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Indija (1), Indonezija (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kanada (4), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kroatija (1), Kuba (2), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lietuva (1), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Marokas (1), Mauricijus (1), Meksika (5), Mianmaras (1), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Palestina (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Puerto Rikas (2), Rusija (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Serbija (1), Suomija (1), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Ukraina (1), Uzbekija (1), Venesuela (2), Vengrija (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čilė (2), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Nekeliantys susirūpinimo (5).

Rūšys Redaguoti

  1. Ilgasnapė vištelė - Rallus aquaticus Linnaeus, 1758
  2.  ? Rallus elegans Audubon, 1834
  3.  ? Rallus limicola Vieillot, 1819
  4.  ? Rallus longirostris Boddaert, 1783
  1.  ? Rallus wetmorei Zimmer, Phelps, 1944
  2.  ? Rallus tenuirostris Ridgway, 1874
  3.  ? Rallus semiplumbeus Sclater, 1856
  4.  ? Rallus pectoralis Temminck, 1831
  5.  ? Rallus obsoletus Ridgway, 1874
  6.  ? Rallus madagascariensis Verreaux, 1833
  7.  ? Rallus longirostris Boddaert, 1783
  8.  ? Rallus caerulescens Gmelin, 1789
  9.  ? Rallus antarcticus King, 1828

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 9 šeimos  
      9 rūšys
  Būrys
Gerviniai paukščiai
(Gruiformes)
    Gentis
Ilgasnapės vištelės
(Rallus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vandeninės vištos
(Rallidae)

Išnašos Redaguoti