FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Globicephala
1835 aquaimages
Ilgapelekė grinda

Ilgapelekė grinda - Globicephala Lesson, 1828, chordinių (Chordata) tipo (Mammalia) klasės (Cetartiodactyla) būrio (Delphinidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Antarktida (1), Argentina (1), Australija (2), Brazilija (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Farerai (1), Filipinai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gajana (1), Grenlandija (1), Ispanija (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kanada (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Marokas (1), Martinika (1), Meksika (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Norvegija (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Pietų Sritys (2), Puerto Rikas (1), Sen Pjeras ir Mikelonas (1), Senegalas (1), Taivanas (1), Terksas ir Kaikosas (1), Urugvajus (1), Čilė (1), Šri Lanka (2), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Globicephala macrorhynchus Gray, 1846
  2. Ilgapelekė grinda - Globicephala melas Traill, 1809

Literatūra Redaguoti

  • Perrin, W. (2011). Globicephala Lesson, 1828. In: Perrin, W.F. World Cetacea Database. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=137017 on 2011-02-18
  • ITIS database Žr.
  • King, C. (2009). Terrestrial mammals (Chordata). In: Gordon, D. (Ed.) (2009). New Zealand Inventory of Biodiversity. Volume One: Kingdom Animalia. 584 pp Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 42 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
(Cetartiodactyla)
    Gentis
Ilgapelekė grinda
(Globicephala)

  Klasė
Žinduoliai
(Mammalia)
    Šeima
(Delphinidae)

Išnašos Redaguoti