FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Hyoscyamus
Henbane1
Hyoscyamus

Drignė - Hyoscyamus L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Solanales) eilės (Solanaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (3), Airija (1), Albanija (1), Alžyras (2), Andora (1), Armėnija (1), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Belgija (1), Bolivija (1), Brazilija (2), Bulgarija (1), Danija (1), Egiptas (4), Estija (1), Graikija (3), Gruzija (1), Gvatemala (1), Indija (2), Irakas (4), Iranas (5), Ispanija (4), Italija (2), Izraelis (5), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kanada (3), Kazachija (1), Kinija (2), Kipras (3), Kirgizija (2), Kroatija (1), Lenkija (1), Libanas (2), Marokas (3), Mauritanija (1), Meksika (1), Mongolija (2), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (4), Rumunija (1), Rusija (3), Saudo Arabija (3), Senegalas (1), Sirija (2), Suomija (1), Tadžikija (1), Tunisas (3), Turkija (5), Turkmėnija (2), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vokietija (2), Čadas (1), Čilė (1), Švedija (4), Šveicarija (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Hyoscyamus albus L., 1753
  2.  ? Hyoscyamus aureus L., 1753
  3.  ? Hyoscyamus desertorum Aschers., Boiss., Tackholm, 1942
  4.  ? Hyoscyamus flaccidus C.Wright, 1895
  5.  ? Hyoscyamus muticus L., 1767
  6.  ? Hyoscyamus niger L., 1753
  7.  ? Hyoscyamus pusillus L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      3 rūšys
  Eilė
Bulviečiai
(Solanales)
    Gentis
Drignė
(Hyoscyamus)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Bulviniai
(Solanaceae)

  dar 66 eilės   dar 45 gentys  

Išnašos Redaguoti