FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Hipponicidae
Hipponicidae

? [[|]] ?, ?, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės (Littorinimorpha) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Antigva ir Barbuda (1), Aruba (1), Australija (2), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Fidžis (3), Filipinai (5), Guamas (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (3), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (5), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (4), Meksika (1), Naujoji Zelandija (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pitkerno salos (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Seišeliai (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Surinamas (1), Taivanas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Amalthea Schumacher, 1817 [1]
  2.  ? Cheilea Modeer, 1793 [8]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Hipponicidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 56 šeimos  
   
  Būrys
(Neotaenioglossa)
   
        10 rūšių
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Hipponicidae)
  4 gentys  
         
  dar 55 būriai  

Išnašos Redaguoti