FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Hieracium
Hieracium juranum001
Hieracium

Vanagė - Hieracium L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Asterales) eilės (Compositae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (34), Albanija (1), Alžyras (1), Andora (18), Argentina (42), Australija (4), Austrija (98), Azerbaidžanas (1), Belgija (12), Bolivija (12), Bosnija ir Hercegovina (2), Brazilija (6), Bulgarija (8), Butanas (1), Danija (28), Ekvadoras (11), Estija (1), Farerai (4), Folklando (Malvinų) Salos (1), Graikija (19), Grenlandija (2), Gruzija (3), Gvatemala (6), Haitis (2), Hondūras (2), Iranas (1), Islandija (48), Ispanija (100), Italija (72), Japonija (4), Jungtinė Karalystė (128), Jungtinės Amerikos Valstijos (64), Juodkalnija (1), Kanada (24), Kinija (3), Kirgizija (1), Kolumbija (11), Kosta Rika (3), Kroatija (7), Lenkija (25), Lichtenšteinas (7), Liuksemburgas (4), Makedonija (2), Marokas (4), Meksika (17), Mianmaras (1), Mongolija (1), Naujoji Zelandija (15), Nikaragva (2), Norvegija (130), Nyderlandai (10), Panama (3), Paragvajus (1), Peru (11), Pietų Korėja (1), Portugalija (10), Prancūzija (97), Rumunija (6), Rusija (15), Serbija (1), Slovakija (2), Slovėnija (22), Suomija (64), Svazilandas (2), Taivanas (1), Turkija (17), Ukraina (4), Urugvajus (2), Venesuela (4), Vengrija (12), Vokietija (78), Čekija (14), Čilė (6), Šiaurės Korėja (2), Švedija (202), Šveicarija (41). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Beveik nykstantys (1), Trūksta duomenų (1).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Astriečiai
(Asterales)
  Šeima
Graižažiedžiai
(Compositae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Vanagė
(Hieracium)
  59 rūšys
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti