FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Hieracium
Crepis pyrenaica001
Hieracium

Vanagė - Hieracium L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Asterales) eilės (Compositae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (34), Albanija (1), Alžyras (1), Andora (18), Argentina (42), Australija (4), Austrija (98), Azerbaidžanas (1), Belgija (12), Bolivija (12), Bosnija ir Hercegovina (2), Brazilija (6), Bulgarija (8), Butanas (1), Danija (28), Ekvadoras (11), Estija (1), Farerai (4), Folklando (Malvinų) Salos (1), Graikija (19), Grenlandija (2), Gruzija (3), Gvatemala (6), Haitis (2), Hondūras (2), Iranas (1), Islandija (48), Ispanija (100), Italija (72), Japonija (4), Jungtinė Karalystė (128), Jungtinės Amerikos Valstijos (64), Juodkalnija (1), Kanada (24), Kinija (3), Kirgizija (1), Kolumbija (11), Kosta Rika (3), Kroatija (7), Lenkija (25), Lichtenšteinas (7), Liuksemburgas (4), Makedonija (2), Marokas (4), Meksika (17), Mianmaras (1), Mongolija (1), Naujoji Zelandija (15), Nikaragva (2), Norvegija (130), Nyderlandai (10), Panama (3), Paragvajus (1), Peru (11), Pietų Korėja (1), Portugalija (10), Prancūzija (97), Rumunija (6), Rusija (15), Serbija (1), Slovakija (2), Slovėnija (22), Suomija (64), Svazilandas (2), Taivanas (1), Turkija (17), Ukraina (4), Urugvajus (2), Venesuela (4), Vengrija (12), Vokietija (78), Čekija (14), Čilė (6), Šiaurės Korėja (2), Švedija (202), Šveicarija (41). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Beveik nykstantys (1), Trūksta duomenų (1).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    dar 1764 gentys
   
Eilė
Astriečiai
(Asterales)
  Šeima
Graižažiedžiai
(Compositae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Vanagė
(Hieracium)
  1411 rūšių
     
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti