FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Hexanchiformes
Hexanchiformes

? Hexanchiformes Compagno, 1973, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Antarktida (2), Argentina (4), Australija (8), Bahamai (4), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Farerai (1), Filipinai (4), Gabonas (2), Gana (2), Gvinėja (2), Indonezija (1), Ispanija (3), Italija (2), Izraelis (1), Japonija (6), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kamerūnas (2), Kanada (4), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (4), Liberija (2), Madagaskaras (2), Mauritanija (1), Meksika (5), Mozambikas (2), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (5), Nigerija (2), Nikaragva (1), Norvegija (2), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (2), Portugalija (3), Prancūzija (7), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (3), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Somalis (1), Surinamas (2), Taivanas (6), Togas (2), Tunisas (1), Urugvajus (2), Čilė (2), Šv. Elenos sala (2), Švedija (1)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Chlamydoselachidae Garman, 1884 [1-1]
  2. Daugiažiauniai rykliai - Hexanchidae Gray, 1851 [4-13]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Hexanchiformes)
  2 šeimos   12 genčių   18 rūšių
         
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)

  0

Išnašos Redaguoti