FANDOM

Herdas ir Makdonaldas

Vietininkas Herde ir Makdonalde
Angliškai Heard Island and McDonald Islands
Vokiškai Heard und McDonaldinseln
Prancūziškai Îles Heard-et-MacDonald
Rusiškai Остров Херд и Острова Макдоналд

Herdas ir Makdonaldas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Herde ir Makdonalde aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
1
  • 100px|link=Festuca kerguelensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Festuca kerguelensis</td><td class="smwtype_str">Festuca kerguelensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
1
  • 100px|link=Callitriche antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche antarctica</td><td class="smwtype_str">Callitriche antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
30
  • 100px|link=Anas eatoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anas eatoni</td><td class="smwtype_str">Anas eatoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
2
  • 100px|link=Chlanidota vestita
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlanidota vestita</td><td class="smwtype_str">Chlanidota vestita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
2
  • 100px|link=Bathyraja eatonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathyraja eatonii</td><td class="smwtype_str">Bathyraja eatonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
30
  • 100px|link=Bathydraco antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathydraco antarcticus</td><td class="smwtype_str">Bathydraco antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
5
  • 100px|link=Arctocephalus gazella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctocephalus gazella</td><td class="smwtype_str">Arctocephalus gazella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Herde ir Makdonalde aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
15
  • 100px|link=Diomedea melanophris, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diomedea melanophris</td><td class="smwtype_str">Diomedea melanophris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Carnivora
Carnivora12
5
  • 100px|link=Arctocephalus gazella
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
15
  • 100px|link=Bathydraco antarcticus
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Gallirallus australis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gallirallus australis</td><td class="smwtype_str">Gallirallus australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phalacrocorax atriceps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phalacrocorax atriceps</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax atriceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
3
  • 100px|link=Cynomacrurus piriei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cynomacrurus piriei</td><td class="smwtype_str">Cynomacrurus piriei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
8
  • 100px|link=Electrona antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Electrona antarctica</td><td class="smwtype_str">Electrona antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
1
  • 100px|link=Chlanidota vestita
Pingvininiai paukščiai
Pingvininiai paukščiai0
6
  • 100px|link=Antarktinis pingvinas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antarktinis pingvinas</td><td class="smwtype_str">Pygoscelis antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Mancopsetta maculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mancopsetta maculata</td><td class="smwtype_str">Mancopsetta maculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rajiformes
Rajiformes1,037
2
  • 100px|link=Bathyraja eatonii
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
1
  • 100px|link=Zanclorhynchus spinifer
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Zanclorhynchus spinifer</td><td class="smwtype_str">Zanclorhynchus spinifer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stintžuvės
Stintžuvės425
1
  • 100px|link=Bathylagus antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathylagus antarcticus</td><td class="smwtype_str">Bathylagus antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Catharacta lonnbergi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Catharacta lonnbergi</td><td class="smwtype_str">Catharacta lonnbergi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
1
  • 100px|link=Stomias gracilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Stomias gracilis</td><td class="smwtype_str">Stomias gracilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Anas eatoni

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Herde ir Makdonalde aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Callitriche antarctica
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
1
  • 100px|link=Festuca kerguelensis

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.