FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Harperia
Harperia

? Harperia ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Restionales) eilės (Restionaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (4), Beninas (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (1), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Meksika (2), Mikronezija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Omanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Korėja (1), Prancūzijos Polinezija (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tonga (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Harperia confertospicata Steud., B.G.Briggs, L.A.S.Johnson, 1998
  2.  ? Harperia eyreana B.G.Briggs, L.A.S.Johnson, 2001
  3.  ? Harperia ferruginipes Meney, Pate, 1996
  4.  ? Harperia lateriflora W.Fitzg., 1904

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      ? rūšių
  Eilė
(Restionales)
    Gentis
(Harperia)

  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Restionaceae)

  dar 18 eilių   0  

Išnašos Redaguoti