FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Limosa
Griciukai

Griciukai - Limosa Brisson, 1760, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Scolopacidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Argentina (1), Australija (4), Austrija (2), Bahamai (1), Baltarusija (1), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (2), Bulgarija (1), Danija (3), Dominikos Respublika (1), Džersis (1), Egiptas (2), Ekvadoras (2), Estija (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gambija (2), Graikija (2), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Hondūras (1), Honkongas (2), Indija (2), Indonezija (2), Irakas (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kaimanų salos (1), Kanada (4), Kazachija (2), Kenija (2), Kinija (2), Kipras (1), Kiribatis (1), Kosta Rika (1), Latvija (2), Lenkija (2), Lietuva (1), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (2), Marokas (2), Maršalo salos (1), Mauritanija (2), Meksika (3), Mianmaras (1), Mongolija (1), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (3), Nigeris (1), Norvegija (3), Nyderlandai (2), Omanas (1), Pakistanas (2), Palestina (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (3), Puerto Rikas (2), Rusija (3), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Slovėnija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (2), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Tuvalu (1), Uganda (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Venesuela (1), Vengrija (2), Vokietija (2), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čekija (1), Čilė (2), Šri Lanka (1), Švedija (3). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Limosa fedoa Linnaeus, 1758
  2.  ? Limosa haemastica Linnaeus, 1758
  3. Laplandinis griciukas - Limosa lapponica Linnaeus, 1758
  4. Griciukas - Limosa limosa Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Limosa Brisson, 1760. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=158963 on 2011-02-19
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Limosa. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      4 rūšys
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Griciukai
(Limosa)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tilvikiniai
(Scolopacidae)

  dar 27 būriai   dar 21 gentis  

Išnašos Redaguoti