FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Terebridae
Grąžteliniai

Grąžteliniai - [[|]] ?, ?, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės (Neogastropoda) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (4), Angola (1), Argentina (1), Australija (22), Bahamai (2), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (4), Ekvadoras (1), Fidžis (11), Filipinai (23), Gabonas (1), Guamas (5), Gvinėja (1), Honkongas (1), Indija (8), Indonezija (13), Izraelis (1), Japonija (34), Jemenas (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kenija (4), Kinija (7), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuko Salos (4), Madagaskaras (7), Malaizija (3), Maršalo salos (3), Mauricijus (6), Meksika (5), Mianmaras (1), Mikronezija (3), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (3), Nauru (1), Omanas (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (14), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (5), Reunjonas (7), Saliamono Salos (8), Samoa (2), Saudo Arabija (2), Seišeliai (5), Senegalas (3), Singapūras (6), Tailandas (6), Taivanas (6), Tanzanija (4), Tonga (1), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (8), Čilė (1), Šri Lanka (3), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cinguloterebra Oyama, 1961 [35]
  2.  ? Clathroterebra Oyama, 1961 [10]
  3.  ? Duplicaria Dall, 1908
  4.  ? Terebra Bruguière, 1789 [160]

Literatūra Redaguoti

  • Gofas, S. (2010). Terebridae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Bratcher T. & Cernohorsky W.O. (1987). Living terebras of the world. A monograph of the recent Terebridae of the world. American Malacologists, Melbourne, Florida & Burlington, Massachusetts. 240pp. Žr.
  • Terryn Y. (2007). Terebridae: A Collectors Guide. Conchbooks & NaturalArt. 59pp + plates. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 27 šeimos  
   
  Būrys
(Neogastropoda)
   
        24 rūšys
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
Grąžteliniai
(Terebridae)
  2 gentys  
         
  dar 55 būriai  

Išnašos Redaguoti