FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Gonorhynchiformes
Chanos chanos by OpenCage
Gonorhynchiformes

Arkliagalvės - Gonorhynchiformes Berg, 1940, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (3), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Guamas (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), Japonija (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kenija (1), Kinija (2), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kosta Rika (1), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mozambikas (2), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (3), Nikaragva (1), Norfolkas (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (2), Sudanas (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Tonga (1), Tuvalu (1), Vanuatu (1), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (1)..

Šeimos Redaguoti

  1. Pienžuvinės - Chanidae ?, ? [1-1]
  2. Arkliagalvinės - Gonorynchidae Albert Günther, 1868 [0-0]
  3. Knerinės - Kneriidae Nelson, 1984 [3-0]
  4. Mauražuvinės - Phractolaemidae ?, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Arkliagalvės
(Gonorhynchiformes)
  5 šeimos   14 genčių   14 rūšių
         
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)

  dar 42 būriai

Išnašos Redaguoti