FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Gobiesociformes
Gobiesociformes

? Gobiesociformes ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (6), Alžyras (5), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (35), Bahamai (11), Barbadosas (11), Belizas (7), Bermudai (1), Brazilija (7), Britų Mergelių salos (2), Danija (1), Dominika (3), Egiptas (1), Ekvadoras (17), Fidžis (6), Filipinai (13), Gana (1), Graikija (4), Gvadelupa (2), Gvatemala (1), Haitis (2), Hondūras (4), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (8), Ispanija (13), Italija (9), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (5), JAV mažosios salos (9), Jamaika (3), Japonija (18), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (8), Jungtinės Amerikos Valstijos (31), Kaimanų salos (3), Kanada (5), Kiribatis (1), Kolumbija (11), Kosta Rika (13), Kroatija (3), Kuba (10), Kuko Salos (1), Malaizija (1), Malta (1), Marokas (2), Mauritanija (1), Meksika (38), Monakas (2), Mozambikas (4), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (6), Naujoji Zelandija (11), Nikaragva (5), Norvegija (2), Nyderlandų Antilai (6), Pakistanas (1), Panama (26), Papua Naujoji Gvinėja (7), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (10), Pitkerno salos (1), Portugalija (7), Prancūzija (14), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (8), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (6), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (8), Seišeliai (3), Senegalas (3), Sent Lusija (4), Sent Vinsentas ir Grenadinai (3), Sirija (2), Tailandas (3), Taivanas (7), Terksas ir Kaikosas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (12), Tunisas (2), Turkija (3), Ukraina (1), Vanuatu (3), Venesuela (5), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (1), Čilė (3), Šri Lanka (3), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (2)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Gobiesocidae Bleeker, 1859 [36-124]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Gobiesociformes)
  2 šeimos   70 genčių   153 rūšys
         
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)

  dar 42 būriai

Išnašos Redaguoti