FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ginglymostoma
Ginglymostoma

? Ginglymostoma Mueller, Henle, 1837, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Orectolobiformes) būrio (Ginglymostomatidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Bahamai (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (2), Liberija (1), Meksika (1), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Ginglymostoma cirratum Bonnaterre, 1788

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Ginglymostoma Mueller & Henle, 1837. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105748 on 2011-02-18
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Compagno, L.J.V. (2001). Sharks of the world. An annotated and illustrated catalogue of shark species known to date. Volume 2. Bullhead, mackerel and carpet sharks (Heterodontiformes, Lamniformes and Orectolobiformes). FAO Species Catalogue for Fishery Purposes. No. 1, Vol. 2. Rome, FAO. 269p. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
      1 Rūšis
([[]])
  Būrys
(Orectolobiformes)
    Gentis
(Ginglymostoma)

  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
Rykliai auklės
(Ginglymostomatidae)

  0   dar 5 gentys  

Išnašos Redaguoti