FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Epigonidae
Apogon aureus
Archamia lineolata
Cheilodipterus quinquelineatus

Giliavandeniai kardinolai - Epigonidae Bonaparte, 1846, ešeržuvių (Perciformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Šeimai priklauso mažos žuvys, iki 20 cm ilgio žuvys, tik Epigonus telescopes pasiekia iki 75 cm kūno ilgį.

Biologija Redaguoti

Gyvena iki 3000 m gylyje.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitę vidutinio ir tropinio klimato vandenyse.

Šeimoje 7 gentys, 34 rūšys.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (2), Angola (3), Australija (7), Bahamai (3), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (2), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (1), Farerai (1), Filipinai (2), Gabonas (4), Gajana (1), Gana (2), Grenada (2), Grenlandija (1), Gvinėja (2), Hondūras (2), Indija (1), Islandija (1), Ispanija (4), Italija (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (4), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kenija (2), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kuba (2), Liberija (2), Madagaskaras (1), Marokas (2), Mauritanija (1), Meksika (4), Mozambikas (1), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (7), Nigerija (2), Nikaragva (2), Omanas (1), Panama (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (8), Portugalija (1), Prancūzija (6), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Pietų Sritys (2), Prancūzijos Polinezija (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Senegalas (2), Sent Lusija (1), Siera Leonė (2), Somalis (2), Surinamas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Togas (2), Vakarų Sachara (2), Vanuatu (1), Venesuela (3), Čilė (4), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (2), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        50 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Giliavandeniai kardinolai
(Epigonidae)
  14 genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti