FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Stephanoberyciformes
Gelminiai beriksai

Gelminiai beriksai - Stephanoberyciformes Mandrytsa, 2001, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Angola (4), Antarktida (5), Argentina (2), Australija (10), Bahamai (13), Barbadosas (1), Belizas (2), Bermudai (23), Brazilija (2), Danija (4), Ekvadoras (7), Filipinai (5), Gabonas (1), Gambija (1), Grenlandija (5), Gvadelupa (1), Gvinėja (4), Indonezija (6), Ispanija (8), Jamaika (1), Japonija (8), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (40), Kanada (12), Kiribatis (1), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (13), Kuba (1), Liberija (5), Madagaskaras (12), Marokas (2), Mauricijus (2), Mauritanija (3), Meksika (17), Namibija (6), Naujoji Kaledonija (5), Naujoji Zelandija (11), Omanas (4), Panama (12), Papua Naujoji Gvinėja (9), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (15), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (3), Portugalija (9), Prancūzija (11), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Pietų Sritys (3), Prancūzijos Polinezija (5), Salvadoras (1), Samoa (4), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Senegalas (4), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (5), Somalis (7), Surinamas (1), Taivanas (3), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (5), Venesuela (2), Čilė (13), Šri Lanka (9), Šv. Elenos sala (5), Žaliasis Kyšulys (15)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Gibberichthyidae Parr, 1933 [0-0]
  2.  ? Hispidoberycidae Parr, 1933 [0-0]
  3.  ? Melamphaidae Parr, 1933 [2-49]
  4. Gelminiai beriksai - Stephanoberycidae Parr, 1933 [2-5]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Gelminiai beriksai
(Stephanoberyciformes)
  4 šeimos   15 genčių   112 rūšių
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti