FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Gaviidae
Common Loon with chick
Gaviidae

Nariniai - Gaviidae Allen, 1897, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Gaviiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Austrija (4), Baltarusija (1), Danija (4), Estija (4), Farerai (2), Graikija (2), Grenlandija (3), Islandija (3), Ispanija (3), Italija (2), Japonija (4), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kanada (5), Kazachija (2), Kinija (3), Latvija (1), Lenkija (3), Lietuva (2), Meksika (5), Mongolija (1), Norvegija (4), Nyderlandai (4), Pietų Korėja (4), Portugalija (1), Prancūzija (4), Rusija (4), Slovėnija (1), Suomija (4), Turkija (1), Ukraina (1), Vengrija (1), Vokietija (3), Čekija (1), Švedija (4), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (4).

Gentys Redaguoti

  1. Narai - Gavia J. R. Forster, 1788

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Gaviidae. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=136996 on 2011-02-18
  • Harrison, P. (1985). Seabirds: an identification guide. Revised edition. Christopher Helm Publisher. A & C Black: London, UK. ISBN 0-7136-3510-X. 448 pp. Žr.
  • Muller, Y. (2004). Faune et flore du littoral du Nord, du Pas-de-Calais et de la Belgique: inventaire. [Coastal fauna and flora of the Nord, Pas-de-Calais and Belgium: inventory]. Commission Régionale de Biologie Région Nord Pas-de-Calais: France. 307 pp. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Nariniai paukščiai
(Gaviiformes)
  Šeima
Nariniai
(Gaviidae)
  1 Gentis
Narai
(Gavia)
  5 rūšys
         
  Klasė
Paukščiai
(Aves)

  dar 27 būriai

Išnašos Redaguoti