FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Garrulus
Garrulus glandarius B Luc Viatour
Lanceolated Jay lithograph
Garrulus lidthi2

Tikrieji kėkštai - Garrulus Brisson, 1760, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Passeriformes) būrio (Corvidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Albanija (1), Alžyras (1), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Baltarusija (1), Belgija (2), Bulgarija (1), Butanas (1), Danija (1), Egiptas (1), Estija (1), Graikija (1), Gruzija (1), Honkongas (1), Indija (2), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (2), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kanada (1), Kinija (1), Kipras (1), Kroatija (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lichtenšteinas (1), Lietuva (1), Liuksemburgas (1), Marokas (1), Mianmaras (1), Monakas (1), Mongolija (1), Nepalas (2), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (2), Palestina (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Rumunija (1), Rusija (1), Serbija (1), Sirija (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Ukraina (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Čekija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1), Nekeliantys susirūpinimo (2).

Rūšys Redaguoti

  1. Puošnusis kėkštas - Garrulus lidthi Bonaparte, 1851
  2. Himalajinis kėkštas - Garrulus lanceolatus Vigors, 1831
  3. Eurazinis kėkštas, Kėkštas - Garrulus glandarius Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • Garrulus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
      3 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Tikrieji kėkštai
(Garrulus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Varniniai
(Corvidae)

Išnašos Redaguoti