FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Abutilon
Abutilon hirtum with Spotless Grass Yellow (Eurema laeta) in Hyderabad W IMG 5692
Abutilon theophrasti 2006.10.11 17.01.14-pa110055
Abutilon megapotamicum2500604731

Galenis - Abutilon P. Mill., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Malvales) eilės (Malvaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Angilija (2), Argentina (22), Aruba (1), Australija (26), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Belgija (1), Belizas (2), Beninas (2), Bolivija (16), Botsvana (5), Brazilija (31), Bulgarija (1), Burkina Fasas (4), Burundis (2), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (1), Ekvadoras (7), Etiopija (12), Filipinai (1), Gabonas (1), Gana (1), Graikija (1), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (8), Gvinėja (1), Haitis (4), Hondūras (4), Indija (7), Indonezija (3), Ispanija (7), Italija (1), Izraelis (3), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (3), Jemenas (6), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (33), Kalėdų sala (1), Kambodža (1), Kamerūnas (5), Kanada (1), Kataras (1), Kazachija (1), Kenija (6), Kinija (7), Kiribatis (1), Kolumbija (11), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (9), Kroatija (1), Kuba (5), Lenkija (1), Madagaskaras (4), Majotas (1), Malavis (2), Marokas (2), Martinika (1), Mauritanija (1), Meksika (44), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Namibija (8), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (5), Nepalas (1), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (6), Norfolkas (1), Norvegija (1), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (8), Peru (11), Pietų Afrikos Respublika (12), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (5), Puerto Rikas (4), Reunjonas (3), Rusija (1), Salvadoras (5), Samoa (1), Saudo Arabija (3), Senegalas (6), Slovėnija (1), Somalis (7), Sudanas (3), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (3), Tanzanija (7), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Uganda (4), Ukraina (1), Urugvajus (6), Vanuatu (1), Venesuela (10), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (4), Zimbabvė (2), Čadas (1), Čilė (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (4), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (3), Pažeidžiami (1).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      29 rūšys
  Eilė
Dedešviečiai
(Malvales)
    Gentis
Galenis
(Abutilon)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Dedešviniai
(Malvaceae)

  dar 66 eilės   dar 46 gentys  

Išnašos Redaguoti