FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Philomachus
Philomachus pugnax (Marek Szczepanek)

Gaidukai - Philomachus Merrem, 1804, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Scolopacidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Alžyras (1), Australija (1), Austrija (1), Baltarusija (1), Barbadosas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Botsvana (1), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Egiptas (1), Estija (1), Etiopija (1), Gambija (1), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Honkongas (1), Indija (1), Irakas (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lietuva (1), Malavis (1), Malis (1), Malta (1), Marokas (1), Maršalo salos (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Ruanda (1), Rumunija (1), Rusija (1), Senegalas (1), Slovėnija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (1), Ukraina (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šri Lanka (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Gaidukas - Philomachus pugnax Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Philomachus Merrem, 1804. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=159045 on 2011-02-19
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Philomachus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      1 Rūšis
Gaidukas
(Philomachus pugnax)
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Gaidukai
(Philomachus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tilvikiniai
(Scolopacidae)

Išnašos Redaguoti